NicoGTI :: 2012 Volkswagen Polo V

NicoGTI: terugroepaktie? heb ook een 1.2 tsi 90 pk maar weet niets van een terugroepactie?

Klopt, het is ook geen echte terugroepactie, maar meer zo'n ding dat ze moeten doen als je auto een keer in de garage staat. Er moet nieuwe software in en een soort spacer bij een regelklep ofzo. Schijnt hij beter van te gaan lopen en minder onregelmatig.
 
En dit is hem geworden:

3971.jpg

3972.jpg

3973.jpg

3974.jpg

3975.jpg

3976.jpg

3977.jpg
 
Ziet er op zich wel vet uit maar ik vind het net iets te breed over de auto heen... Maar wel super netjes gedaan!! bij de deuren nice staat goed!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Zo, dat is een heel ander gezicht! :shock: Is in ieder geval zeer persoonlijk zo, deze Polo! :mrgreen:

Heb je toevallig ook nog wat foto's van de achterkant (schuin/recht)? :wink:
En als laatste voor nu: er lijkt iets op je B-stijlen te zitten. Als het een Italiaanse auto zou zijn, zou ik denken dat het een Italiaans vlaggetje is. Maar nu? (en nee, ik ben nog steeds niet nieuwsgierig; ik ben gewoon extreem geïnteresseerd Big Grin)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Achterkant is op donkere achterlichten na standaard en zonder bestickering.

Op de B-stijl zit een sticker van mijn eigen forum :

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend heb ik je (in ieder geval je auto ;)) volgens mij gezien, NicoGTI. Je stond eerst stil op de verbindingsweg A12->A2 richting Utrecht/A'dam. Later reed je alsnog door naar het noorden over de parallelweg.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!