"net niet" 6R tuning

Haha, een GTI voorbumper aanschaffen voor je BM, en GTI achterbumper kan ik me nog wel voorstellen, als mensen dat mooier vinden.

Ikzelf vind de GTI voorbumper wel mooier dan de BM voorbumper, en misschien ga ik die ooit op mijn BM zetten, of misschien wel de R-line voorbumper.

Maar om je BM met GTI letters te voorzien???? Aan de voorkant kan ik me soms nog een beetje voorstellen, al is dat best dom, omdat de normale GTI voorgrill al voorzien is van die letters en mensen te lui zijn om die eraf te halen.

Maar om expres GTI letters aan de achterkant te zetten? LOL
 
Hahahahah komt omdat je em pas hebt ken gebeuren demercer! Polodave op mn vorige auto waren ze idd gewrapped Stick Out Tongue enkeling heeft het kunnen zien

6831545051_5eeab8354d_b.jpg
 
@BlackPoloBM jammer. ik vind die WRC bumper juist mooi. dan DRL leds er in net zoals bij de Golf R20
ik al bij de dealer geinformeerd. maar die van mij kan hem niet leveren. onderdelen van de WRC gaan alleen met een chassisnummer besteld kunnen worden
 
Vind deze voorkant en achterkant best wel vet hoor bij een witte Polo.
Het is eens wat anders wat niet iedereen heeft:grin: Maar gelukkig; heeft niet iedereen dezelfde smaak. Anders zou het ook maar saai worden.



 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!