Navigatie systeem

Hallo allemaal, ik heb net een half jaar een polo met mooie licht metalen sportvelgen eronder. Jammer genoeg is er vannacht een poging geweest om mijn banden eraf te halen. Dit merkte ik doordat er een krik onder mijn auto zat :(
Gelukkig heeft mijn buurman een webcam gericht naar zijn auto die vaak naast mij geparkeerd staat en hebben we deze actie op beeld. Daarop zag ik dat mijn alarm afging en de koplampen. En gelukkig maar! Want dat heeft de twee jongens afgeschrikt en zijn ze weggevlucht waardoor ze uiteindelijk geen tijd meer dachten te hebben om ook nog de krik weg te halen. Ik wist niet eens dat ik een alarm had! Eindstand heb ik meteen slotbouten gekocht en ze eronder laten zetten.

Nu weet ik dat ook de navigatie systeme van polo's gewild zijn. Ik begrijp dat deze vrijwel makkelijk en snel voor inbrekers uit te voeren is. Heeft iemand een idee of je de navi ook kan beveiligen met een extra kap of iets? Om het maar voor te zijn...

Groetjes,
Melissa
 

Bijlagen

  • Navi.PNG
    Navi.PNG
    71.1 KB · Weergaven: 49
Volkswagen Polo  Polo TSI  1.0 
hey melissa,
Ik zou me niet zo druk maken om je navi
deze systemen zijn moeilijker te jatten.
hij bestaat uit 2 delen en zijn goed beveiligd.
andere kunnen er nix mee.
van de 6r (jij hebt 6c) waren ze wel bruikbaar.
maar deze systemen zijn een beetje achterhaald dus niet meer zo interessant.
dus geen zorgen om je navi maken.
maar dat ze je velgen wilde hebben vind ik wel vreemd.
zo speciaal zijn die van jou niet. (heb de zelfde)
succes
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Heb welliswaar een andere navigatie, maar bij mij 1x gestolen en 1x een poging gedaan (toen al beveiligd). Daarna besloten een extra beveiliging te monteren.
Heb gekozen voor een navilock (op internet wel te vinden wat het is). Dat is een mogelijkheid.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!