Navi updaten

HoMi

Premium lid
3,414
1,834
213
Heb een 1.2 TSI R-Line van maart 2014 en het navigatie systeem (310 denk ik....:flushed:) zit er af en toe helemaal naast...
Via de dealer te horen gekregen dat het updaten van het navi systeem 200 euro :fearscream: kost. Maar af en toe is er via de
site van Volkswagen een aanbieding en dan kost het 100 euro. Zijn er nog andere mogelijkheden ?

Ik denk dat deze navi nooit geupdate is en ik neem aan dat als ik m laat updaten dat dat voor heel Europa geldt ?
Veranderd er nog iets aan de schermweergave als ik m update ?
 
Anders updaten is niet mogelijk...
hoe ze aan 200 euro komen weet ik niet, zie deze site:

https://shop.volkswagen.nl/auto-accessoires/car-electronics/navigatie-updates/3C8051884DA-navigatie-sd-kaart-fx-platform-west-europa-v9?utm_campaign=VW-WEBSHOP-ONG-PR-TXT-BR-acc-navigatie_mb&utm_term=+vw++navigatie&gclid=CN_44Jidg9MCFUueGwod32gJbw&utm_content=VW-vw-navigatie&cid=484&utm_source=google&utm_medium=cpc&gclsrc=aw.ds&dclid=CIrn6pidg9MCFZqKdwod_iUByg

aan de scherm weergave verander heel weinig....alleen is het mogelijk dat hij aan gaat geven hoe hard je op een bepaalde weg mag.
maar dit hangt volgens mij ook nog weer af welke firmware de RNS heeft.

Hoe hard ik rij zie ik nu al in het scherm. Zou ie dan toch al n keer geupdated zijn ?
Ik heb geen SD kaart er in zitten als ik met navigatie rij...
 
Volgens mij heeft de 310 de kaarten op een sd kaartje staan (heeft geen hardeschijf) en de 315 heeft wel een hardeschijf waar alle kaarten op staan.

Ik heb geen SD kaart maar kan gewoon de navi gebruiken. Ook zie ik hoe hard ik mag rijden in het navi scherm... En heb bluetooth (carkit) via mijn telefoon via de speakers.
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!