navi cdrom rns310

ik heb bij de aflevering van mijn polo bluemotion met executive plus paket alleen een SD-kaart gekregen met de navi kaarten erop.

klopt dit? of hoort er ook een cd-rom bij te zitten?

m.v.g. jordi
 
Voor de cd rom moet je extra betalen dus wordt de software op een kaartje gezet, gewoon een kopie maken van het SD kaartje dan heb je in ieder geval een back up.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ok bedankt.
dan zal ik even een backup maken.

klopt het dat kaarten die je bv. via marktplaats koopt voor een paar tientjes, slecht zijn voor je systeem?

ik zou graag wat uitgebreidere kaarten hebben dan alleen benelux.
waar zijn die te verkrijgen? en tegen welke prijs gemiddeld?

m.v.g. jordi
 
ik heb eens ergens gelezen dat niet legale uitgave schade aan het navi-systeem kunnen toe brengen. kan iemand dat bevestigen of tegenspreken?

waar kan je zien welke versie je nu hebt?
mijn polo is van 19-04-2011, dus verwacht wel de nieuwe versie te hebben.
de a2 bij abcoude-breukelen kent hij nog niet als in de nieuwe situatie...

m.v.g. jordi
 
Geen idee of ik het mag posten maar via onderstaande link heb je de V3 updates:

[mod knip]link weggehaald, dit is niet de bedoeling van dit forum, je kunt mensen evengoed wijzen op een zoekterm die ze in google kunnen gebruiken, maar hier svp geen verboden zaken aanbieden!! hoop op begrip, mvg Johan[/modknip]

Nog niet getest gezien ik mijn auto nog niet heb. 50 eur betalen op MP is natuurlijk waanzin als zij het ook via internet kunt downloaden. Er staat een config bestand bij waarop je de versies kunt lezen. Succes!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!