Naafdoppen VW 69mm

Goedenavond allemaal,

Ik heb een paar Audi imitatie-velgen voor mijn Polo gekocht en een beetje bijgewerkt. Nu slaat het natuurlijk nergens op om met Audi naafdoppen rond te gaan rijden onder een VW en ben ik dus zoekende naar passende VW naafdoppen. Ik dacht eerst dat moet appeltje-eitje zijn (er zijn immers de wereld aan VW-accessoires te koop) echter valt het tegen om iets in de specifieke maat te vinden. Ik ben dus op zoek naar VW naafdoppen met een buitendiameter van 69mm en een klemmaat van 56mm. Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden? Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 9N3 2009  1.6 16V 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!