Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links!

Zoals de titel luid: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links!
En ja hij stond op een vlakke vloer
Hoe kan dat?

Ik ben terug gegaan naar de monteur en die zegt dat hij er niks aan kan doen..
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Sorry, een monteur die iets verkeerd monteert, en vervolgens zegt: "Ja daar ken ik nie aan doen"....
En daar ga jij mee akkoord :?
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Heb hier ook last van, maar daar kan de monteur en de schroefset niks aan doen. Komt dat het motorblok niet op alle punten even zwaar is. Bij een standaard auto valt het minder op omdat de auto hoger staat.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Mauri zei:
Zoals de titel luid: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links!
En ja hij stond op een vlakke vloer
Hoe kan dat?

Ik ben terug gegaan naar de monteur en die zegt dat hij er niks aan kan doen..

Verlaagd met veren?? Dan kan de monteur hier niks aan doen dat komt gewoon door de gewichtsverdeling in de auto.

Schroefset: Dan kun je m altijd perfect recht stellen en dat moet die monteur dan ook doen.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

chefke88 zei:
Heb hier ook last van, maar daar kan de monteur en de schroefset niks aan doen. Komt dat het motorblok niet op alle punten even zwaar is. Bij een standaard auto valt het minder op omdat de auto hoger staat.


ik heb dat namelijk ook maar wat je zegt, maakt het wel een stuk duidelijker voor me.
dat het motorblok niet op alle punten even zwaar is.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Dan moet je gewoon die betreffende kant verder omlaag schroeven en net zolang doorgaan tot dat de wagen rondom recht staat.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Het gaat om eibach verlagingsveren.

Enzo heeft dezelfde en nergens last van.

De monteur zegt dat het aan de veren ligt.. En ik heb ze via
Internet besteld, dus wat kan ik zeggen?

Dat de ene misschien niet zo goed in elkaar is geperst en misschien de benzine tank links ligt.

Dan ga ik akkoord, maar thuis ga ik pas nadenken wat voor onzin hij heeft gezegd haha!

Moet ik ze laten omwisselen zou daat helpen?
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Huh als ik eerlijk ben heb ik zelf niet eens gekeken ik dacht toen we daar bij de haven stonden Mauri, dat het de weg was die scheef afliep maar als je nu op een vlakke ondergrond stond hmmm vindt ik het wel een beetje vaag allemaal... Wel jammer dat et zo voor je heeft gelopen dan.. K* bedrijf! :cry:
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Mauri zei:
Het gaat om eibach verlagingsveren.

Enzo heeft dezelfde en nergens last van.

De monteur zegt dat het aan de veren ligt.. En ik heb ze via
Internet besteld, dus wat kan ik zeggen?

Dat de ene misschien niet zo goed in elkaar is geperst en misschien de benzine tank links ligt.

Dan ga ik akkoord, maar thuis ga ik pas nadenken wat voor onzin hij heeft gezegd haha!

Moet ik ze laten omwisselen zou daat helpen?

Je kan ze laten omwisselen, maar dan kan het zijn dat de andere kant omhoog staat.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

LOL laat je vriend gewoon naast je zitten dan zakt ie van zelf wel ;) Trouwens dit zak zowieso in verloop van tijd verder. Ik heb et gemerkt!
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Lijkt me eerder dat er ergens iets niet helemaal top zit.

Je standaard veren zijn toch ook niet verschillend? Zelf heb ik ook een eibach set en nergens last van.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Ik wil rustig kijken maar icm afstand niet praktisch denk ik zo.

Morgen ben ik toch op het werk om mn auto te poetsen en in elkaar te zetten.

Gr Bas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!