Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links!

Zoals de titel luid: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links!
En ja hij stond op een vlakke vloer
Hoe kan dat?

Ik ben terug gegaan naar de monteur en die zegt dat hij er niks aan kan doen..
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Sorry, een monteur die iets verkeerd monteert, en vervolgens zegt: "Ja daar ken ik nie aan doen"....
En daar ga jij mee akkoord :?
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Heb hier ook last van, maar daar kan de monteur en de schroefset niks aan doen. Komt dat het motorblok niet op alle punten even zwaar is. Bij een standaard auto valt het minder op omdat de auto hoger staat.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Mauri zei:
Zoals de titel luid: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links!
En ja hij stond op een vlakke vloer
Hoe kan dat?

Ik ben terug gegaan naar de monteur en die zegt dat hij er niks aan kan doen..

Verlaagd met veren?? Dan kan de monteur hier niks aan doen dat komt gewoon door de gewichtsverdeling in de auto.

Schroefset: Dan kun je m altijd perfect recht stellen en dat moet die monteur dan ook doen.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

chefke88 zei:
Heb hier ook last van, maar daar kan de monteur en de schroefset niks aan doen. Komt dat het motorblok niet op alle punten even zwaar is. Bij een standaard auto valt het minder op omdat de auto hoger staat.


ik heb dat namelijk ook maar wat je zegt, maakt het wel een stuk duidelijker voor me.
dat het motorblok niet op alle punten even zwaar is.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Dan moet je gewoon die betreffende kant verder omlaag schroeven en net zolang doorgaan tot dat de wagen rondom recht staat.
 
Re: Na verlaging, staat rechts achter één cm hoger dan links

Het gaat om eibach verlagingsveren.

Enzo heeft dezelfde en nergens last van.