MyPolo.nl stickers, update!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Beste forummers,

gisteren heb ik de proefdrukken ontvangen van de MyPolo stickers. En ik kan jullie mededelen dat ze er hartstikke goed uit zien.

Er zullen voornamelijk stickers leverbaar zijn van binnen uit te plakken zijn. Mocht je om één of andere reden (denk aan blindering van de achterruiten) toch graag stickers willen die van buiten te plakken zijn dan ontvang ik hierover graag een PM. Echter moet je wel onthouden dat deze vandalisme gevoeliger zijn.

Welke kleurencombinaties zijn er leverbaar?
- Rood met zwart
- Rood met zilver*
- Rood met wit

[resize=600:8r88sd66]http://img576.imageshack.us/img576/9234/img6442w.jpg[/resize:8r88sd66]
van links naar rechts: rood met zwart , rood met zilver, rood met wit

Wat zijn de kosten van deze stickers**?
Voor donateurs: € 7,- incl. verzendkosten
Voor website leden: € 10,- incl. verzendkosten

* De kleurencombinatie rood met zilver komt het best tot zijn recht wanneer deze van buiten wordt geplakt
** Set van twee stickers!
 
Re: MyPolo.nl stickers

Update!

Vanavond (15/11) heb ik de eerste bestelling voor een aantal stickers doorgestuurd. Zoals gezegd zullen de donateurs als eerst kunnen bestellen maar ben je enkel gewoon lid stuur me dan een PM en misschien blijft er dan een setje voor jou over!

Wat is er besteld;

Van binnenuit te plakken
Rood / Zwart
- 2x Maik
- 2x Starsky

Rood / Wit
- 2x ......
- 2x ......
- 2x ......

Buitenaf te plakken
Rood / Zilver
- 2x Athos
- 2x Bas
- 2x Roy78
- 2x ......
- 2x ......
- 2x ......

Rood / Wit
- 2x Johan
- 2x Dekker
- 2x Polootje
- 2x ......
- 2x ......
- 2x ......

Zodra de stickers binnen zijn zal ik de gene die op deze lijst staan een PM sturen voor de betaling. De stickers zullen dan binnen twee dagen na betaling verstuurd worden.
 
starsky zei:
Rood / Zwart van binnenuit

Is deze ook niet voor buitenaf te bestellen?

Helaas hebben we geen groot budget beschikbaar om heel veel stickers op voorraad te hebben. Daarnaast was er eigenlijk geen vraag naar de Rood/zwart combinatie dus vandaar dat we hebben besloten er maar een beperkt aantal te nemen. Wie weet in de toekomst nog!
 
De eerste pics:
Foto0158-1.jpg

Foto0157-1.jpg
 
Maik zei:
Polootje zei:
Shooot....:shock: ben helemaal vergeten om de plakplaatjes te bestellen voor mezelf!! Mag en kan het nog Maik? (ivm voorraad)

Polootje ik had voor jou al een setje gereserveerd dat van buitenaf te plakken is in de kleuren rood/wit (zoals ooit in een PM stond ;) )

Thnx Maik...mag ik ff wachten met betalen tot mijn nieuwe "zakgeld" er is? Zit op dit moment een beetje krap.. :oops:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!