MyPolo M&G samen rijden OOST 24 April (A35, A1, A28, A12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mensen uit het oosten komen en die via de A1 rijden kunnen we afspreken bij AC restaurant Holten, AC restaurant Stroe afslag 17, MC donald's barneveld A1/A30. De tijden moeten we nog even afspreken.

1.Melvin
2.
3.
 
Re: MyPolo M&G samen rijden OOST 24 April (A35, A1, A28,)

Vind ik ook een goed plan. Dan rijden we via Amersfoort naar de Meern. We kunnen dan stoppen bij Shell tankstation de Slaag op de A1 ter hoogte van Amersfoort/Hoogland.
 
Re: MyPolo M&G samen rijden OOST 24 April (A35, A1, A28, A12

Ik lees net dat jij met het groepje die vanaf Noord komt wil afspreken, maar volgens mij is er geen tankstation op de A28 waar wij kunnen aanklikken tenzij wij de A28 op rijden richting Zwolle en de eerste afslag nemen om de A28 richting Amersfoort te volgen.
 
Re: MyPolo M&G samen rijden OOST 24 April (A35, A1, A28, A12

@MelvinGTI6r

Ehmmmzzzz...dat denk ik wel hoor als je idd via Zwolle gaat rijden. Bij Wezep heb je een tankstation, er is nog een parkeerplaats voor 't Harde, dan zeker te weten nog bij Routiers bij Nunspeet waar een hele grote parkeerplaats is en is er nog bij Harderwijk een pompstation waar prima afgesproken kan worden..

Dus keuze zat na Zwolle lijkt mij... ;)
 
Re: MyPolo M&G samen rijden OOST 24 April (A35, A1, A28, A12

@Polootje

Wij rijden vanaf de A1 naar knooppunt hoevelaken en zouden daar de A28 op rijden om zo door te rijden naar de M&G. Om bij jullie aan te klikken moeten wij eerst over de A1 rijden tot knooppunt Hoevelaken dan de A28 op richting Zwolle en een afslag nemen om vervolgens om te draaien en naar MC Donald's Strand horst te rijden. Beetje omrijden dus...
Op de A28 vanaf knoopunt Hoevelaken komt er volgens mij geen tankstation meer toch?
 
Re: MyPolo M&G samen rijden OOST 24 April (A35, A1, A28, A12

@MelvinGTI6r

Nee idd, daar heb jij gelijk in Melvin...er is tot aan Utrecht geen pompstation of parkeerplaats...
 
Re: MyPolo M&G samen rijden OOST 24 April (A35, A1, A28, A12

Maar die is net voorbij Nijkerk richting A'foort...daar komen jullie niet voorbij..Het zou wel kunnen, maar das omrijden: Bij Barneveld eraf, binnendoor naar Nijkerk en bij Nijkerk de snelweg (A28) weer op richting A'foort...
 
Re: MyPolo M&G samen rijden OOST 24 April (A35, A1, A28, A12

starsky zei:
Je kan ook 4 km de A28 op vanaf de A1 en weer paar terug tot daar

Als je dat stukje extra wilt rijden met een paar man, maakt mij nix uit hoor... ;) Athos en ikzelf kunnen jullie daar dan wel opwachten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!