MX5 Met compressor! - she is alive!! (P. 3 26-04-2012)

Balen man :( Wel super dat alles zo super netjes opgelost wordt door de diverse bedrijven!! En super dat je het allemaal hier documenteerd, ik volg je op de voet ;)
 
Ben inderdaad heel blij met de hulp van de diverse bedrijven.
Er is zo verdomd weinig te vinden van de setup en al helemaal van de problemen die ik tegenkom.

Vandaar dat ik het zo goed mogelijk probeer te documenteren, zodat andere er baat van hebben. Beetje stom als iemand anders nogmaals het wiel moet uitvinden ;)

Zo kreeg ik van de week een mail van iemand, die de zelfde supercharger had gekocht als mij. Hij miste alle documentatie, en vond dit dus super handig!
 
Ze start weer!!!!

zo inmiddels zijn we een heel stuk verder. auto start weer, loopt stationair goed (wel te arm, AFR van 17). Als ik gas valt de motor uit...
Het uitvallen kan naar mijn idee te maken hebben met 2 dingen:
- injectoren zijn verstopt
- Door dikkere koppakking, is er een lagere compressie, een "grotere" inhoud, dus heeft gewoon meer benzine nodig...

Helaas laptop niet mee, dus word vanavond of morgen nakijken... Mocht iemand nog andere ideeën hebben hoor ik het graag! Big Grin

Onderstaande de linkjes met het hele verhaal inclusief de gebruikte materialen:

Olie opvang tank gemonteerd:
olie opvang tank gemonteerd | Supercharged Miata Blog

Opbouw deel 2:
mx5 met compressor / supercharger opbouw deel 2 | Supercharged Miata Blog

Opbouw deel 3:
opbouw deel 3 mx5 met comrpessor / supercharger | Supercharged Miata Blog

Eerste start:
eerste start na opbouw mx5 met compressor / supercharger | Supercharged Miata Blog

IMG_0394.JPG
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!