Mooie Routes

Vanavond heb ik even op t forum van de scirocco-club gekeken en zag daar een mooi bericht staan. Namelijk Mooie Routes.

Ik dacht ga het meteen introduceren op t polo forum.

Zelf heb ik nog geen route gereden dat ik zeg daar moet je eens heen. Vast en zeker zijn en nog Polo Drivers die dat wel hebben.
Mocht je nog een mooie weten plaats hem hier zodat iedereen weer iets te doen heeft op de rustige dagen!
 
Omdat ik dit onderwerp ben begonnen moet er natuurlijk ook van mij een route bijkomen. Gister had ik weinig tijd dus bijdeze hier de route die ik heb gevonden.

Mergellandroute

Eén van de mooiste en tevens zwaarste bewegwijzerde routes van Nederland is ongetwijfeld de 110 km lange Mergellandroute.
De autoversie volg de bruine bordjes. Ze is niet 110 km lang zoals de bordjes aangeven, maar 130 km.

Je kunt de Mergellandroute in ieder dorp waar ze doorkomt beginnen, er staan overal voldoende bordjes. Om welke dorpen (en hellingen) gaat het?

De autovariant:

Maastricht, Eijsden, Mesch (Heiweg), Moerslag (Bukel), Sint Geertruid, Mheer (Grensheuvel), Noorbeek (Wolfsberg), Slenaken (Loorberg) Eperheide, Epen, Camerig (Vijlenerbos), Vaalsbroek, Vijlen, Mechelen, Partij, Wittem (Wittemerberg), Eys, Simpelveld (Oude Huls), Trintelen (Fromberg), Ransdaal (Mareheiweg), Klimmen (Hellebeuk), Hulsberg, Arensgenhout, Oensel, Ulestraten, Geulle, Bunde, Itteren, Borgharen, Maastricht.
 
Ik zeg chip erin, en een keer toertochtje door Limland met de club ;) . Heb al ooit een toertocht gedaan met Seat-online door de achterhoek dat was wel heel gaaf!.
 
Ik duik graag de duitse snelweg op en rij dan zover en zo hard als ik wil. Dan neem ik gewoon een afslag op een mooi stuk en dan tour ik daar een beetje rond :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!