Module onder voorstoel

Hi Gents,

Gisteren tijdens het schoonmaken van de auto "vond" ik deze module (?) onder de bestuurders stoel.

Iemand een idee wat dit kan zijn ?

Ik vond het persoonlijk nogal kneuzig zitten
 

Bijlagen

  • IMAG00992.jpg
    IMAG00992.jpg
    17.2 KB · Weergaven: 78
Klopt, klopt... die had ik van 't weekend ook te pakken. Lijkt aan de mat vast te zitten, niet aan de bodem. Geen idee wat het is - ik vroeg me hetzelfde af. Lees met spanning mee, haha :)
 
Onder de rechter voorstoel van een Fabia Greenline zit het regelapperaat voor de spannings stabilisatie. Die zorgt ervoor dat je radio, navigatie, telefoon en dat soort dingen actief blijven als het start-stop systeem actief is. Dus als de motor uit is. Als je af fabriek carkit hebt, dan zit die daar weer onder. Bij de Octavia zit dit volgens mij onder de linker voorstoel. En zit rechts de carkit.

Google is your best friend ;)
 
Ook ik met 1 minuutje googlen: Original VW Passat B7 CC Sharan Spannungsstabilisator DCDC Wandler 3AA919041

uitleg ook via Google: De spanning aan boord van een boot, camper, caravan of zelfs auto kan behoorlijk fluctueren. Ook staat op de accu aangegeven dat deze 12V is kan in werkelijkheid de spanning tussen de 8V en 15V fluctueren, afhankelijk van de mate waarin deze is opgeladen. Voor LED verlichting is dus een spanningsstabilisator noodzaklijk tussen de accu en de LED lampen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!