Mistlichten installeren Polo.

Hallo allemaal,ik ben nieuw hier n heb `n vraag..eh..ik heb `n VW Polo 1.9 SDI van 2005. Ik wil r mistlampen inbouwen op d originele manier af fabriek.Om t beginnen heb ik `n lichtschakelaar nodig met 2 mistamp functies,kan ik die dan zo" klik"vervangen,en zitten r in diezelfde kabelboom ook draden voor d mistlampen,of moet r dan wat bijgeplaatst worden?N waar kan ik betreffende materialen verkrijgen,lampen,roosters,schakelaar,bedrading,bij n onderdelen site,of bij n dure VW dealert? Alvast vriendelijk bedankt,groeten Johan V.
 
Ook ik heb een Polo 9N sdi, model 2002 -> , maar ik zit met een probleem.

Via Ebay heb ik een set bedrading, mistlampen, roosters en schakelaar gekocht. Alleen nu het aansluiten.

De schakelaar krijg ik vervangen, maar waar vind ik een kabel om vanuit de motorruimte naar binnen te komen?

YuMo
 
Hallo,eh..ik wil ook lampen installeren,en ik vraag mij ook af hoe die nieuwe schakelaar werkt,zou die gelijk werken als j die zo `klik`verwisseld? En waar j die nieuwe draden moet aansluiten?Gr.Johan V.
 
Je kan via een aantal plaatsen naar binnen heen: langs kabel van de motorkap, langs slang van de ruitenwisvloeistof van achter (zit bij de pedalen), aan de kant van de bijrijder en bij de stekkers onder de ruitenwissermotor.

Om de schakelaar eruit te halen moet je deze indrukken als die op 0 (uit) staat, daarna 1 klik naar rechts. Dan kan de schakelaar eruit.

De draad moet achter op de stekker van de schakelaar komen bij nummer 8.
En de massa niet vergeten aan te sluiten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!