mistlampkapjes verwijderen polo 6r

Hallo MyPolo leden/liefhebbers, ik wil mijn R-line bumpergril vervangen door die van een gti (past volgens de dealer). Nu wil ik even van jullie weten hoe ik de kapjes van de mistlampen eraf kan halen zonder dat alles afbreekt.
 
Die zijn best buigzaam ;)
Maargoed, ik persoonlijk gebruik er altijd een inbussleutel voor, puur vanwege de 90 graden hoek, ik steek deze door het gat met de korte kant en trek dan de kap naar me toe .
 
VW  6R  1.2TDI 
normaal gezien heb je speciaal een ijzertje met een boog aan voor je vinger, in je koffer liggen om dit los te trekken, neemt niet weg dat het met een inbus ook kan ;) , niet bang zijn om het kapot te trekken, je moet gewoon beetje kracht zetten dan komt dat wel los
 
Hoi Braboos, Grappig wat je van plan bent met je R-line voorbumper. Ik zelf heb ook de miden grill en bumpergrill vervangen voor de GTI versie. Ook heb ik de vier rode biesjes plus het VW logo hoogglans zwart laten spuiten. En heb het GTI logo verwijderd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!