Hallo allemaal!
Na een maand in mijn kale polo 6R 1.6 TDI CAYA vind ik het tijd om hier wat aan te doen. Gezien ik meer en deel onderhoud uitvoer, en zo nu en dan een db riem of andere reparaties, het internet op gesurft om kennis op te doen over de mogelijkheden voor mijn polo, zo kom ik op mypolo.nl uit.
Over mijzelf te melden, een handige jongen met een werkplaats (Heerenveen) ingericht voor reparaties en onderhoud aan personenwagens.
Na jaren Mitsubishi en Peugeot te hebben gereden onlangs mijn Polo aangeschaft omdat mijn Peugeot 4007 met start problemen stil is komen te staan.
Even kort over mijn Polo, grijs, 215K gelopen..
tot zover vervangen,
- Beide stabilisator stangen
- Multiriem + Spanner.
- Remblokken voor ( had nog paar oude blokken van een klant liggen )
wat ik binnenkort zou moeten gebeuren
- Onderhoud groot
- Remschijven + blokken
- controleren vrijloop dynamo.
- uitlijnen
- achterbumper vervangen heeft schade ( vorige eigenaar )
- Blinderen ramen achter ( ivm met reclame )
- deep-cleaning interieur
- OEM MIB2 radio
- inbouwen CC met stuurwiel bediening
Wat ik graag zou willen ( of dit gaat gebeuren is nog niet duidelijk )
- stoelen met stoelverwarming
- parkeer sensoren, achteruit rij camera
- licht metalen velgen
De eerste dingen die ik belangrijk vind, naast het onderhoud dat is het inbouwen van de CC en de MIB 2 radio.
ik heb voor de CC al een stuurwiel gekocht met stuurwiel bediening, deze komt uit een 2015 VW, heb zo geen OEM nr..
helaas mist dit stuurwiel de kabels. Hierover zal ik nog een post openen voor vragen wat ik precies moet hebben om dit alles werkend te krijgen op een nette manier.
Na een maand in mijn kale polo 6R 1.6 TDI CAYA vind ik het tijd om hier wat aan te doen. Gezien ik meer en deel onderhoud uitvoer, en zo nu en dan een db riem of andere reparaties, het internet op gesurft om kennis op te doen over de mogelijkheden voor mijn polo, zo kom ik op mypolo.nl uit.
Over mijzelf te melden, een handige jongen met een werkplaats (Heerenveen) ingericht voor reparaties en onderhoud aan personenwagens.
Na jaren Mitsubishi en Peugeot te hebben gereden onlangs mijn Polo aangeschaft omdat mijn Peugeot 4007 met start problemen stil is komen te staan.
Even kort over mijn Polo, grijs, 215K gelopen..
tot zover vervangen,
- Beide stabilisator stangen
- Multiriem + Spanner.
- Remblokken voor ( had nog paar oude blokken van een klant liggen )
wat ik binnenkort zou moeten gebeuren
- Onderhoud groot
- Remschijven + blokken
- controleren vrijloop dynamo.
- uitlijnen
- achterbumper vervangen heeft schade ( vorige eigenaar )
- Blinderen ramen achter ( ivm met reclame )
- deep-cleaning interieur
- OEM MIB2 radio
- inbouwen CC met stuurwiel bediening
Wat ik graag zou willen ( of dit gaat gebeuren is nog niet duidelijk )
- stoelen met stoelverwarming
- parkeer sensoren, achteruit rij camera
- licht metalen velgen
De eerste dingen die ik belangrijk vind, naast het onderhoud dat is het inbouwen van de CC en de MIB 2 radio.
ik heb voor de CC al een stuurwiel gekocht met stuurwiel bediening, deze komt uit een 2015 VW, heb zo geen OEM nr..
helaas mist dit stuurwiel de kabels. Hierover zal ik nog een post openen voor vragen wat ik precies moet hebben om dit alles werkend te krijgen op een nette manier.
Bijlagen
Volkswagen
Polo 6R