Mijn eerste auto Polo 9n

Hallo allen,

Na een beetje rond speuren op dit forum bedacht ik van laat ik ook een topic aanmaken. dushierbij.Stick Out Tongue

zal me even voorstellen, mijn naam is Jordi Kinket en boon geboren op 23-06-1992. en sinds heden trotse bezitter van een polo 9n BasisBig Grin

de auto

Polo 9n basis
1.2 :oops:

zijlijsten heb ik al mooi meelaten spuiten in kleur voor de rest heb ik weinig verstand van auto sorry.

Foto zeggen denk ik meer.:)

Groeten ;)
 
Welkom op t forum!
Zo zie je maar dat een kleine verandering meteen een heel andere look kan geven aan een auto. Ziet er erg goed uit met de witte stootlijsten. Het mooie is dat wit op dit moment echt een mode kleur is. Heb heb dit nog niet eerder gezien op een witte 9N.
 
Bedankt voor de leuke reacties:)

Nee zit geen beige interieur in zal wel x snel foto ervan maken en plaatsen:) altijd leuk denk ik.

ik heb toch besloten eerst nog even geen velgen te kopen voor de winter. en dan in het voorjaar weer verder kijken voor geschikte velgen.? nog iemand leuke ideeen?

nu had ik nog een vraagje, ik wil de auto graag verlagen maar hoe kan ik dat nu het best doen doormiddel van veren of een schroefset. alleen ik heb geen 700 euro over voor een schroefset. en het is een auto waar ik dagelijks in rijd. iemand hier meer info over?

Groeten,
 
Wat betreft je velgen, er zijn zat mooie velgen voor onder je 9N te vinden. Als ik jou was zou ik lekker die wintermaanden gebruiken om velgen onder Polo's op dit forum te bekijken door ff dit forum door te lezen.

En kwa verlaging, voor dagelijks gebruik zal ik toch gaan voor verlagingsveren. Geeft je wat meer comfort. Echter hoor je mij ook niet snel klagen over mijn schroefset hij is alleen wat stugger en je gaat er lager mee.

Dus misschien een 30/30 setje van Weitec?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!