Mijn 6R Cross Polo

Sinds aanschaf al een aantal zaken aangepakt aan de Cross Polo, zal dat binnenkort eens omschrijven.
Vandaag naar VAG-Techniek geweest voor een stage 1 chiptuning, inmiddels de vierde auto die ik daar liet chippen.
Uitermate goed gelukt, volgens de software engineer zit ie ruim boven de opgegeven 130 PK 220Nm die op de site staat, de log na afloop gaf 252Nm en hij zei te verwachten dat ie zo rond de 145 PK zit nu.....rijdt in ieder geval opperbest. :):mrgreen:
Ik ben blijkbaar de eerste met een nieuwe versie waarmee ie nog rustiger loopt en nog beter vermogen opbouwt. Echt top, deze mensen verstaan hun vak, wat een passie !
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Top! Hoe heet je na een stage een tuning hoeveel pk’s de auto heeft ?hij gaat dan toch niet op de rollerbank?
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Nee, dat weet ik ook niet, het was de verwachting van de software engineer, een inschatting dus. Overigens heb ik wel eens een diesel (Seat) laten tunen, zou volgens de site 140 PK zijn, deze auto heb ik laten meten bij een later bezoek toen bleek er 152,4 PK aan de wielen te komen:mrgreen:
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!