Midden luchtrooster kapot

Hallo,

Even het volgende, ik dacht vandaag even simpel een houder voor mijn telefoon te plaatsen aan de roosters in het midden, dit ging niet zo als dat ik verwacht had en voor ik het wist lag de helft uit elkaar, ik de hele handel eruit geschroefd en ja hoor, intern allemaal kleine plastic dingen af gebroken natuurlijk, dus mijn linker rooster kan wel open en dicht maar niet meer naar links, rechts, omhoog en/of omlaag, baal nu als een stekker!!!!!

Weet iemand waar ik dit los kan bestellen en dan evt met bekerhouders, wel zo netjes dan.

En die houder kan de vuilnisbak in!!!!!!
 
Ik heb hem liggen in nieuwstaat, zonder stof, krassen of andere ellende echt als nieuw zelfs inclusief nieuwlucht Big Grin Kan een foto emailen als je je email even op de pm zet, weet niet waar je vandaan komt ophalen kan vrijdag in Breda (bij mijn ouders), morgen in A'dam (thuis)of na het weekend in A'foort(werk). Opsturen kan natuurlijk ook tegen vergoeding van verzendkosten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!