Michaeltjeh1 Polo Bluemotion *Xenon geplaatst*

Re: Michaeltjeh1 Polo Bluemotion

Bedankt voor de super leuke reacties! :)
Even jullie beleving he wat vinden jullie van die Zilveren spiegels erop? Ik heb namelijk wel wat plannetjes dat ik mooi zou vinden om te doen maar alles kost natuurlijk handen vol met geld nu zit ik ook een klein beetje in gedachten om de spiegels in de kleur van de auto te laten spuiten wat vinden jullie?
 
Re: Michaeltjeh1 Polo Bluemotion

Ik vind die zilveren kappen wel wat hebben, steekt een beetje af van de rest van de polo's ;)

En in kleur is ook niet lelijk :?

Moeilijke keus Stick Out Tongue :mrgreen:
 
Re: Michaeltjeh1 Polo Bluemotion *Super kleine update pag 4*

starsky zei:
Anders wil ik ze wel ruilen :mrgreen:

Dan krijg ik kleurverschil! :roll: Stick Out Tongue

Ik laat het toch denk ik gewoon lekker zo ivm mijn achter bumper.




Zo vandaag tijdens me vakantie maar even hele kleine updates gedaan aan de auto het zijn 2 volgende:

1 Kenteken led verlichting
Ik heb kenteken led verlichting gemonteerd van Pilot deze moet ik nog testen als het donker is dus fototje hiervan volgt nog ik twijfel of het wel fel genoeg is aangezien het maar 2 ledjes zijn... Maar dat zien we vanavond!

2 Even kijken hoeveel mensen deze polo nu nog 'leuk' vinden Stick Out Tongue:



Toekomstige plannen komen nog ik wil eigenlijk nog Xenon en nieuwe velgen + schroefset maar dit is lange termijn Big Grin
 
Re: Michaeltjeh1 Polo Bluemotion *Super kleine update pag 4*

Heeeull erg slechte kwaliteit maar t idee is er ik vind dat de K in mijn kenteken een beetje donker is de foto is val hele slechte kwaliteit ook lijkt het alsof het ene lampje feller is als het ander maar dat is dus niet zo wat zeggen jullie van deze waardeloze foto het gaat om een pilot lampje met 2 ledjes daarop..

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!