MFD1 in Polo 6n2

Beste, heb mezelf nog niet voorgesteld, gezien ik op een of andere manier nog geen nieuw topic kan starten in 'De Garage'. Volgt zodra dit mogelijk is.


Heb mezelf pas een 6n2 aangeschaft, en nu wil ik hier temee een MFD in gaan zetten. Nu weet ik dat dit niet zonder moeite gaat. Is er hier iemand die er ervaring mee heeft?

Gaat om een MFD type G. Ik weet dat ik sowieso een GPS antennekabel nodig heb, en ik moet op een of andere manier die Safe eruit halen door pin 5 & 7 op de stekker te verbinden, verder lees je een hoop, maar hoor ik het liever van iemand die er echt ervaring mee heeft;)

Thanx!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!