MFA instrumentenpaneel benzinewijzer

Manon

Actief lid
288
24
37
Hallo

Ik heb een polo 6R 1200 TDI en 75pk
Ik heb de diesel aanduiding met blokjes en ik zou graag de dieselaanduiding hebben met wijzertjes.
Dus veronderstel ik dat ik de tacho kan wisselen door recenter model waar watertemperatuur en benzinewijzer te zien zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Let wel op dat je een nieuwe unit (minder dan 100km geregistreerd) koopt, anders is deze niet meer in te leren. Het zou jammer zijn als je een tweedehands GTI / BlueGT-unit zou kopen om er vervolgens achter te komen dat je daar niets mee kunt.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Let wel op dat je een nieuwe unit (minder dan 100km geregistreerd) koopt, anders is deze niet meer in te leren. Het zou jammer zijn als je een tweedehands GTI / BlueGT-unit zou kopen om er vervolgens achter te komen dat je daar niets mee kunt.

Mee eens!
Maar dan zijn die via omwegen wel weer naar de zo genoemde 'virgin-state' terug te zetten. Door oa campagnolo;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Jazeker! En dan is het nog gemakkelijker volgens mij: kwestie van een BlueGT (of GTI, maar dan loopt de snelheidsmeter zo ver door ;)) tellerunit erin, en klaar.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!