MF Stuur bediening - codering

wie kan mw
wie kan me hier wat meer informatie verschaffen ivm MF Gti stuur van scirroco wat in de polo 6R is geplaatst, deze werd bij vw gedaan maar tot op heden werkt de claxon er niet van de bediening niet en dus ook niet de verlichting er van, ze zoude het niet kunnen aansluiten volgens hun terwijl er degelijk door de verkoper toen in de tijd gezegd werd in duitsland waar van het stuur kwam dat deze juist gewoon inplugge was en codere en dan zou het werken, want bij de eerste sturen moest men nog dingen solderen als ik me niet vergis. nu buite dan nieuwe olie zetten en gewoon nazicht was ik dus met dit 470 euro lichter voor niks dus, wie zou me kunnen helpen


gkqe.jpg

 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
neen er zat geen mf stuur in, wel een leder stuur. als me iemand meer info kan geven ivm codering, en verdere veranderingen nog dan zie ik het wel zitten om vcsd aan te schaffen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Zat er al een stuur in met MF? Zo niet liggen er gewoon geen draden voor namelijk!
De claxon is niets meer dan een verbinding aan massa maken, dus die zit dan niet op de goede positie van de stekker.

Je zou even kunnen navragen bij bijvoorbeeld P&P onderdelen in Nederland, die doen wel vaker ombouw klusjes!

heb jij de link mss want ik kom op verschillende uit op google :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!