Mega-Meet 2012 in Meinhard Grebendorf - DE

  • Onderwerp starter enzolino
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hierheen! De Allergrootste Polo meeting Stick Out Tongue Zou toch best leuk zijn ff paar daagjes er tussen uit?

De Mega-Meet 2012 in Meinhard Grebendorf
Vrijdag de 27 juli 2012 tot zondag de 29 juli 2012 in Meinhard-Grebendorf

Na de zeer succesvolle mega-meeting in de afgelopen jaren, is er nu ook in de zomer van 2012 tot 7 Wanneer er een nieuwe editie van het evenement type op alle voor alle polo rijder!

Plaats de beste en beroemdste kamp die we al gebruikt hebben in de afgelopen jaren te zijn. Alle informatie over de camping is te vinden op de website van de operator: Willkommen bei Werra-Meissner-Camping
Dit jaar zal in aanvulling op de viering, verbazing en inspecteren van meer dan 100 poloshirts de sociale bijeenkomst op de voorgrond. Grillen, drinken, chatten en nog veel meer.
ontmoetingsplaats
Direct op de camping. De borden op het terrein zullen volgen.
Ziegelweg
37 276 Meinhard Grebendorf
begin
Klok 12:00
routebeschrijving
Highway to Göttingen, en Bad Hersfeld, dan door naar de B27 Eschwege, dan nog 2 km naar Meinhard Grebendorf, (volg de borden). Op zijn beurt Grebendorf na de verkeerslichten slaat u linksaf en volgt u de borden.
parkeren
Gemengde parkeren en kamperen. Lawn en deels verharde paden.
accommodatie
Camping. Vaste toiletten. Douches tegen betaling beschikbaar. Kamers in een beperkte mate in de loop operators beschikbaar - noot vooraf te reserveren. Prijzen volgen.
voor meer informatie
http://forum.polo9n.info/mega-treffen-2 ... 52661.html
contact
px van Hannover
voor meer informatie
65 deelnemers, 49 voertuigen, 2 dagen, waarbij de kosten, camping

picuploadpx577911-1.jpg
 
Locatie in Duitsland: campingplatz Meinhard - Google Maps

Het is zo'n beetje in het midden van Duitsland, logisch dat is het best te rijden voor iedereen in Duitsland (doen wij immers met de Meet & Greet ook) Echter bekend het dat je vanuit NL wel behoorlijk lang onderweg bent.

Moet zeggen heel gaaf, maar 4,5uur (420km) rijden van Utrecht. Ik weet het nog niet. Verwacht overigens ook een andere verdeling van Polo's dan in NL. Zo zul je als op de foto te zien is voornamelijk 9N - 9N3 aantreffen en natuurlijk wel wat 6R's maar niet zo extreem de overhand als bij ons op de Meet & Greet.
 
Nog nooit zo lang gereden moet ik maar es een x-tje gaan doen! Ook nog nooit in DE geweest LOL. Ook maar es gaan doen Stick Out Tongue wel er langs gereden en overheen gevlogen.

1.Enzo
2.Snowdude
3.?
 
Uhm als ik een Polo heb en die is een beetje aangepast wil ik er wel over denken om te gaan. Jullie kunnen op de heenweg wel even in Venlo stoppen voor een kopje koffie en een stukje vlaai?
 
Uhm als ik een Polo heb en die is een beetje aangepast wil ik er wel over denken om te gaan. Jullie kunnen op de heenweg wel even in Venlo stoppen voor een kopje koffie en een stukje vlaai?

is ie nou eindelijk verkocht?! Of is die gast ermee weggereden Stick Out Tongue Ennuh ik rijd liever in 1x gelijk door Stick Out Tongue Uiteraard stops bij pomps om te pissen etc,... Je hebt genoeg tijd om je polo te pimpen je kan het allemaal zelf en ken hella korting krijgen dus verlagingsveren inclusief velgen ben je al een heel stap..!
 
Ik kan zo snel ff geen goed topic ervan op Polo9N.info vinden, linkje in startpost werkt helaas ook niet. Maar is het nu enkel 9N(3) of alle types Polo zoals bv in Melle of Hamburg altijd is? Zo ja, wel een leuke om misschien heen te rijden :)
 
Damn 4 uur rijden is wel lang, dan moet het een soort mini vakantie worden Stick Out Tongue
Is te overwegen maar ligt eraan met hoeveel man we rijden ;) En o.v.b. vakantie

1.Enzo
2.Snowdude
3.Xander
4. ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!