Mede 6R GTI'er in Aalst gespot

Afgelopen zaterdag (3 maart) vanuit Aalst richting oprit A2 (Motel Eindhoven) gereden. Opeens stond er een zwarte GTI (6R) voor mij voor het verkeerslicht. Ik heb de zwarte GTI richting de oprit ingehaald om vervolgens voor het volgende verkeerslicht op de rechter rijbaan te gaan staan. De zwarte GTI ging daarna op de linkerrijbaan naast me staan. Na een vriendelijke groet wederzijds zijn we samen ende broederlijk de A2 opreden. Bij de afslag de Hurk reed de zwarte GTI de afslag af. Ik claxonneerde nog eenmaal. 6R gti,tjes kom je niet vaak tegen, maar om gezamenlijk met 2 GTI’jes voor een verkeerslicht te staan, is wel erg opmerkelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!