MDI fout

hallo beste mensen. ik heb even het internet afgestruind en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. ik heb sinds vandaag een polo bleumotion, geen scheurmonster maar wel een mooie polo.
maar telkens als ik nu een sticky in mijn kabel duw en op mijn radio op media druk opent hij niks. ik zie wel dat de radio de usb-stick leest (want die knippert) maar daarna springt hij gewoon weer op een radiozender.
wat moet ik doen?
 
wordt er stapelgek van. heb net een update gedaan van mijn mdi unit. mijn usb-stick opnieuw geformatteerd. doet het nog steeds niet. oja en kom er ook nog eens achter dat mijn BlackBerry geen verbinding maakt met de touch adapter........
 
Je moet als je het contact aanzet binnen 30 sec naar bluetooth zoeken.
Je mob. moet hem dan vinden!!

Is de stick geformatteerd in fat 32? want dan zou het moeten werken.
Wat voor bestanden staan erop?
 
de stick is in fat 32 geformatteerd en er staan mp3 en aac bestandjes op. enkel maar ook in mapjes, heb ik ook al geprobeerd.

mijn telefoon vind het apparaat wel maar daarna kan ik hem niet verbinden. ik mag nog wel de pincode intoetsen en daarna kun je volgens mij de uhv knop gebruiken om te paren of zoiets maar dan zegt de touch adapter vebinding maken mislukt raadpleeg de gebruiksaanwijzing.
 
dat die niet kan verbinden met je telefoon kan ook te maken hebben dat je Touch adapter mogelijk niet werkt met je RNS310/315 ik kreeg bij aflevering van mijn auto een Bluetooth pairing device mee ipv een touch adapter omdat die deze elke keer een melding gaf Cannot connect. Vraag het aan je dealer of je deze mag omwisselen....

let er wel bij op dat deze pairing device een stuk goedkoper is dan de touch adapter dus vraag geld hiervoor terug anders kun je er naar fluiten (dealer deed dat ook bij mij ik moest er gewoon om vragen...) :evil:
 
Inderdaad, toen ik las over de touch adapter was ik wel een beetje verbaast, want de nieuwere RNS310 werken een stuk beter met de pairing adapter. Daarmee bedien je je telefoon namelijk via de RNS310, ipv dat kleine schermpje op de touch adapter.

Ik kreeg zelf ook een pairing adapter bij mijn RNS310, en die is alweer 1 jaar oud.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!