maximale snelheid discussie

Als ik een snelle wagen rij en ik ben toevallig ook nog in Duitsland, dan vind ik het wel leuk om even de 200 aan te tikken maar dan is het ook wel genoeg. Gemiddelde snelheid van 150 vind ik wel genoeg en dat red je toch al bijna nergens. Ook niet in Duitsland. Liever snel optrekken dan een hoge topsnelheid. Vrees dat Volvo dan ook gaat stoppen met de Polar versies. :(

Wel raar dat ze de topsnelheid willen beperken. Idioten met hun mobieltjes aanpakken helpt veel meer. En Topsnelheden, zouden daar nu echt zoveel ongelukken mee gebeuren? Ik denk eerder dat men op b.v. provinciale wegen veel te hard rijd. Topsnelheid van een wagen heeft daar niets mee te maken.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Heb zelf ook liever mensen die harder dan toegestaan rijden dan 100 op een trajectcontrole o.i.d. Heeft denk wat te maken met concentratie tussen beide snelheden :)
 
Volkswagen  X  X 
Heb zelf ook liever mensen die harder dan toegestaan rijden dan 100 op een trajectcontrole o.i.d. Heeft denk wat te maken met concentratie tussen beide snelheden :)
Uiteindelijk went de snelheid of je nou 100 rijd of 200. zodra het een gewenning is verslapt je concentratie
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Uiteindelijk went de snelheid of je nou 100 rijd of 200. zodra het een gewenning is verslapt je concentratie
Mwa dat weet ik nog niet zo goed, als je hogere snelheden rijdt vergt dat meer concentratie. Dan moet je wel heel lang rijden wil je 200 gewenning/langzaam vinden terwijl de rest 120/130 rijdt.
 
Volkswagen  X  X 
Mwa dat weet ik nog niet zo goed, als je hogere snelheden rijdt vergt dat meer concentratie. Dan moet je wel heel lang rijden wil je 200 gewenning/langzaam vinden terwijl de rest 120/130 rijdt.
dat zal inderdaad niet voor iedereen gelden, maar ik heb regelmatig de mogelijkheid dit wel te rijden(DE), en dan went het wel. kom je achter als je moet remmen en opeens denkt hee ik mag best wat harder remmen anders wordt het nog knap lastig :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Mwa dat weet ik nog niet zo goed, als je hogere snelheden rijdt vergt dat meer concentratie. Dan moet je wel heel lang rijden wil je 200 gewenning/langzaam vinden terwijl de rest 120/130 rijdt.

Ik moet zeggen dat 180 best gewend raakt maar 200+ vergt idd best wat concentratie haha :mrgreen:. Al zit ik zelf wel binnen no-time op 200...
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Beetje off topic maar Heb je ergens topic met jouw Audi foto’s? Of filmpjes wellicht? Lijkt me gaaf

Jow Maxxie. Haha thanks voor je belangstelling! Op mijn topic hier:
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/van-1-2-slowmotion-naar-audi-rs3-met-376pk.12748/ - staan wat foto's en updates.

Verders post ik wel eens stories op Instagram onder @n1ckdu1nma1jer - de 1's even vervangen voor i's want wil niet onder een willekeurige Google zoekopdracht hier te vinden zijn ;) - Heb geen aparte Instagram voor mijn auto maar die komt ooit nog wel. En misschien ben ik bij de meet de 28e van April!

Joe!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!