Voorstellen Marien

Goedemorgen!

Sinds vorige week ben ik de eigenaar van een VW Polo 1.2 TSI 105pk. Bouwjaar 2010, dus de auto gaat alweer 10 jaar mee, maar dat valt er niet vanaf te zien.
Toen ik zag dat er speciaal voor het Polo-model een forum bestaat met enorm veel handige vragen, tips, ideeën en actieve gebruikers zijn besloot ik ook een account aan te maken om mijzelf een beetje op de hoogte te stellen van interessante zaken!

Mijn naam is Marien, woonachtig in Ede. Zelf ben ik niet echt een handige knutselaar, maar misschien biedt dit forum wel de nodige inspiratie en moed om eens een project op te starten!
 

Bijlagen

  • 20200719_094847.jpg
    20200719_094847.jpg
    8.2 MB · Weergaven: 57
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie en kawazxr
Welkom Marien! Polo ziet er nu al top uit! (y) Het enige dat ik er nog aan zou doen is een tikje verlagen. Daar krijgt die toch een nog coolere uitstraling van:cool:. Maar ja, that's just me:).
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!