marco zijn polo gti 6r

Hallo forumleden,

Ik ben Marco . Ik kom uit Utrecht ben van het bouwjaar 1973 en werkzaam als zelfstandig ondernemer in de glazenwasserij .

Na een aantal weken hier rondgelezen te hebben en de gezellige sfeer geproefd te hebben werd het tijd om mij zelf voor te stellen.
Sinds ik in het bezit ben van een rijbewijs dat is nu zo'n 20 jaar heb ik diverse volkswagens gehad, bijv: type1 gti, type 2 gti, vw polo en vw passat. Dus de liefde voor volkswagen zit er wel degelijk in.

Nu rij ik voor mijn bedrijfje een citroen berlingo moet zeggen ook een fijne auto
maar prive geen auto, dat is met een klein kind geen optie.
Dus vandaar dat ik naar lang overwegen wilde eerst een bm bestellen maar vanwege het wegenbelasting verhaal toch maar besloten een gti te kopen dus heb ik 11 juni een nieuwe polo gti besteld in de kleur candy white met eigenlijk alle opties die je kunt bestellen kan wel een hele lijst maken maar dit is makkelijker. Ik ben vorige week gebeld door de dealer dat de polo onderweg is naar nederland dus het aftellen is begonnen zij vertelde mij dat het nog ongeveer vier weken zal duren voordat ik hem kon rijden.

Ik hou jullie op de hoogte foto's volgen zodra ik de auto heb


groetjes marco,
 
Re: effe voorstellen

Hey Marco,

kan je mij vertellen bij welke dealer je de polo hebt besteld want mij vertelden ze begin juni als ik nu bestel dat ie er pas week 42 half oktober zou zijn.

Misschien verschilt dit per dealer ik zit zelf in Amsterdam!

Gr
 
Re: effe voorstellen

hey luciano,

ik heb de auto bij auto muntstad in de meern besteld maar ze zeiden tegen mij ook dat ik hem pas half september zou rijden maar kreeg een bel dat hij vijf weken eerder kwam, :mrgreen:

hey maik,

ja nog een week of vier ongeveer, jij zelf heb ook een mooie polo die wel opvalt zodra ik jou spot laat ik het weten, :geek:
 
Re: effe voorstellen

hoi ger ,

ja inderdaad ik ben er ook zeer blij mee .voorlopig wil ik eerst de logo,s voor en achter veranderen. en wil hem ook verlagen ben er alleen nog niet uit met wat voor een set qua merk.
 
eindelijk na 14 weken wachten en veel telefoon gesprekken verder (over de lever datum)

het goede nieuws gehad. vrijdag om elf uur kunnen wij de auto afleveren meneer doornink

beter kon mijn dag niet beginnen, ik kan eigenlijk niet meer wachten tot vrijdag maar nog

effe zodra ik hem heb post ik effe wat fotos en zondag te zien op de meeting dus tot

zondag ;)
 
marco zei:
eindelijk na 14 weken wachten en veel telefoon gesprekken verder (over de lever datum)

het goede nieuws gehad. vrijdag om elf uur kunnen wij de auto afleveren meneer doornink

beter kon mijn dag niet beginnen, ik kan eigenlijk niet meer wachten tot vrijdag maar nog

effe zodra ik hem heb post ik effe wat fotos en zondag te zien op de meeting dus tot

zondag ;)


:mrgreen: jij hebt om wat naar uit te kijken...dat wordt een big smile op vrijdag wanneer je de garage uit gaat rijden.
 
ja zeker een big smile vrijdag jij weet hoe het is snowdude,

verheug me ook op zondag moet ik eerlijk bekennen, er is genoeg moois te bewonderen en

ook niet te vergeten leuk om de mensen te ontmoeten die bij de auto horen :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!