marco polo GTI 6R :: 2010 Volkswagen polo

Al een tijdje geleden een account aangemaakt, maar nog geen tijd om te posten:0
Druk bezig geweest om de polo die ik nu al een ruime maand in mijn bezit heb, een beetje aan te passen.
Ik heb de volgende dingetjes al aangepast.
Spiegel kappen van standaart wit naar origineel VW carbon.
Uitlaat vanaf de kat, vervangen door een mill tec kat back systeem.
Rns 310 vervangen door een rns 315.
Pdc achter ingebouwd met koppeling op het display rns. ( zelf gedaan)
Naast het standaart af fabriek systeem een defa klasse3 ingebouwd.
Een track en trace systeem ingebouwd gekoppeld aan het defa systeem met een jam blok functie.
voor speaker set aangepast naar een rockford compo set met versterker en een 10"woofer.
Stinger card met laser ingebouwd.
portier slot verwijderd en blind kapje gemonteerd.
even over mezelf:
Ben na mijn eerste studente auto ( opel kadet) sorry zal niet meer vloeken, gaan rijden in .
Golf 1 gti, golf 2gti. corrado, golf 3 TD, polo TD, golf4 TDI, Caddy 3 TDI en nu de polo 6r.
Buiten de polo heb ik zelf nog een golf 1 met een g60 motor uit 1983.
Ben zelf al jaren werkzaam in de auto electronica en met name de car audio-carkit-navigatie-auto alarm ( inbouw shop)

Heb al heel wat rond gekeken op deze site en al een aantal leuke post tegen gekomen.
Zal proberen wat vaker online te komen en waar ik kan ook wat tips en hulp te geven.

Grt. Marco
 
Welkom! Big Grin
en inderdaad een mooie GTI :)

zo te lezen ben jij ook al lekker bezig geweest, ben benieuwd wat je nog meer wilt gaan doen ;)

in ieder geval veel plezier met je wagen en veel veilige kilometers!
 
VW  6R  1.2TDI 
Welkom! Mooie 6R GTI :lol:
En zoals gezegd: je hebt al veel aangepast. Keep on ging.

Hoe bevalt de Stinger Card? Die staat namelijk ook nog op m'n wensenlijstje...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
chip op maat staat wel op mijn lijstje ... maar tot nu bevalt het vermogen me prima.
kom nog niks te kort. laats tegen een vriende van mij een wedstrijdje gedaan 1vs1.
ik met mijn polo origineel met miltek. hij een golf 5 gti met een chip van jd -engineering. geschat 240 pk. h
et ging aardig gelijk op. bijde gewoon in de D-drive met asr aan. gaan binnekort nog eens wat proberen :)

@deMercer. ik twijvelde tussen een dsi elite of een stinger card. vind dat je de kaart veel mooier kan inbouwen.

Foto-SI86XFBJ.jpg


Het visuele is vergeleken met de dsi-elite wat minder maar voldoet goed, is wel een flinke investering, maar soms moet ik mijn rechtervoet wat strekken :) mijn rijbewijs is ook heilig.

Vandaag ga ik mijn verlichting van het clima paneel veranderen in wit. als er animo is zal ik een how to plaatsen.

Grt en bedankt voor de postieve reacties.

Marco
 
Dank voor de aanvullende info! Ziet er inderdaad goed uit zo.

Succes met het ombouwen/veranderen van de verlichting van de climatronic. Zal een stuk beter staan dan dat blauwe licht. Ga je 'm ook nog inverten, zodat die nog meer gaat lijken op de nieuwere climatronic's?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!