Maartens Polo AW FL
Maartens Polo AW FL

Showroom Maartens Polo AW FL

Merk
Volkswagen
Model
Polo AW Facelift
Uitvoering
1.0 TSI 110pk
Kleur
Vibrant Violet Metallic
Bouwjaar
2021
Wat een geweldige Polo Maarten ! Mooie foto's !
Klopt het dat als je voor een R-Line kiest dat ook
automatisch het interieur R-Line is ?

Dank je wel :grinning:

Zover ik gezien heb heb je, als je het R-line pakket kiest bij het samenstellen, er standaard R-line interieur bij.
Bij de pre- facelift zag je (mijns inziens) heel veel wagens die geadverteerd werden als R-line zonder het bijbehorende interieur.
Iets met style R

Bij onze T-Cross zoeken, viel het ook heel erg op dat je vaak een R-line exterieur had maar geen R-line bekleding (R op de stoelen en de donkere stijlen en hemelbekleding)
Uiteindelijk is ook dat een volledige R-line geworden omdat ik de overige interieurs niet mooi vond :sweatsmile::sweatsmile:
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Gefeliciteerd met je enorm mooie nieuwe auto. Het moet je smaak zijn maar persoonlijk vindt ik die nieuwe "sliderbediening" maar niets en hou meer van "old skool" draaiknoppen. Verder stoere kleur en opties.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Gefeliciteerd met je enorm mooie nieuwe auto. Het moet je smaak zijn maar persoonlijk vindt ik die nieuwe "sliderbediening" maar niets en hou meer van "old skool" draaiknoppen. Verder stoere kleur en opties.
Dank je wel, ik ben er zelf ook superblij mee, krijg best wel wat leuk commentaar over de kleur (moet ook maar je smaak zijn he :tearsofjoy: )
De 'slider' knoppen zijn even wennen inderdaad, in de T-Cross (2021) hebben we gewoon nog de draaiknoppen.
Maar ik ben erachter dat je niet hoeft te schuiven voor de temperatuur, gewoon drukken op blauw of rood gaat de temperatuur omlaag of omhoog.
Niet dat ik die veel gebruik, de AUTO functie op 22 graden bevalt best in de winter, misschien dat het in de zomermaanden anders wordt.
Gelukkig kan het schuifdak open ter verfrissing :tonguewink:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!