luchtrooster in het midden hoe eruithalen.

OoHallo,

Heb zilvere luchtroosters op de sloop gehaald in ruil voor de
Zwarte die er al in zitten. Alleen krijg ik de middelste er niet
Uit. Hoe haal ik deze los, welke volgorde? Alvast bedankt
Voor reacties.

Groet roy
 
De middelste is een compleet frame, waar ook alle knoppen in zitten. Niet moeilijk, maar wel alles zal er even uit moeten, dus de radio-omlijsting, de radio zelf, vervolgens het radio-frame en uiteindelijk dus ook de knoppen en stekkertjes loshalen. Vervolgens het nieuwe rooster erin en alles weer in omgekeerde volgorde terug bouwen. Succes!
 
maar wel alles zal er even uit moeten, dus de radio-omlijsting, de radio zelf, vervolgens het radio-frame en uiteindelijk dus ook de knoppen en stekkertjes loshalen.
En om het radio-frame eruit te halen, zal ook het onderste deel van de middenconsole eruit moeten. Die zit vastgeschroefd onder de versnellingspookhoes en achter de bediening van de kachel/climatronic.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik ben net hetzelfde aan het doen maar ik vroeg me juist af hoe je de buitenste roosters los kreeg? Gewoon trekken? Is dit een kliksysteem oid?

Jup, die zitten gewoon (losjes) geklikt ;)
kun je al loshalen als je met je nagels van onderen aan dan ding trekt.
of anders even de zij paneeltjes van je dash los en dan kun je die roosters er zo uit drukken Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!