Luchtfilter

Hansstaal

Bekend lid
978
288
80
Bij het bladeren door diverse tuningsites kom ik regelmatig K en N filters tegen. Ik ken ze van m'n Porsche 356 tijd altijd goed natuurlijk. Nu lees ik ook vermogenswinst voor de Polo, niet veel maar toch. Iemand ervaring???

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Bij het bladeren door diverse tuningsites kom ik regelmatig K en N filters tegen. Ik ken ze van m'n Porsche 356 tijd altijd goed natuurlijk. Nu lees ik ook vermogenswinst voor de Polo, niet veel maar toch. Iemand ervaring???

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Zelf ook even rondgekeken op het web en kwam de volgende filter tegen voor de AW:

https://www.auto-onderdelen24.nl/kn-filters/12927047

Artikelnummer (K&N): 33-3037)

Zie echter geen stijging in vermogen genoteerd staan..
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Zelf ook even rondgekeken op het web en kwam de volgende filter tegen voor de AW:

https://www.auto-onderdelen24.nl/kn-filters/12927047

Artikelnummer (K&N): 33-3037)

Zie echter geen stijging in vermogen genoteerd staan..
Als je de K en N filtertest oproept praat men wel over een paar pk, maar nauwelijks merkbaar denk ik. Vandaar ook de start van deze topic, ik weet ook niet of het aanwezige luchtfilter slechter is dan een K en N.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Heb zelf ook een inleg filter van k&n gehad.
Mertke echt helemaal geen verschil.
Heb hem er na een tijdje weer uit gehaald en een origineel filter terug geplaatst

Je hebt ook nog zo’n hele kit van k&n met een open luchtfilter, daarvan weet ik niet wat die doet.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!