lol

een vriend van mij heeft een nieuwe suzuki swift gekregen van zn paps .ik vertelde dat wij de polo tsi 1.2 gekocht hadden hij was gelijk aan het afzeiken huh het verbruik ligt hoog en tja weegt zwaar enzz kortom in mijn ogen jaloezi maar moet kunnen dus schoot ik in de lag
nou vroeg hij mij om even op hun suzuki club site te kijken dus ik toetshet in en de eerste reclame die er op stond was nieuwe volkswagen polo rijd u al vanaf ........euro
dus kon ik het niet laten om nog harder te lachen deze beste knul is erg groot 208 cm maar hij voelde zich erg klein hahahahah
 
ja het past toen hij vertelde dat hij een swift kreeg zei ik gelijk dan zit je met je reed in de kofferbak maar het viel mee vind het wel lachen als de politie hem staande houd vragen ze wilt u even uitstappen?
en dan staan ze vaak verbaast te kijken ook al gehoord past dat egt ?
 
GTVS28, dat die reclame van de Polo op die swift site staat is niet gek.. op die website draait een advertentieprogramma van google, deze kijkt in JOUW pc welke onderwerpen jij het vaakst bekijkt en zal de advertentie daarop aanpassen!

Als je nou bijvoorbeeld de laatste tijd veel sites had bezocht waar ze LEDS e.d. verkopen had er waarschijnlijk een advertentie gestaan van een winkel die leds verkoopt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!