Lichtsensor

Jep dat kan, de polo wordt namelijk alleen met regensensor geleverd ;)
Is alleen wel een klote werkje schijnt t! :roll:

Btw over je lichtsensor en je xenon koplampen wil ik nog even contact gaan leggen met kunset of hun kabel voor de golf 6 ook werkt voor de polo en ik zag op kunset of kufatec ook nog dat de regensensor ook te gebruiken is als licht sensor, maar ben nog te lui geweest om het te posten :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
dunno if its on topic maar heb gemerkt dat als ik met overdag een tunnel in rij (met alleen drl's aan) mijn km teller verlichting binnen 5 a 10 sec helemaal dimt. Heb geen winter of zicht pakket op mijn BM.
 
En ik wederom ook een BM zonder die paketten en die van mij doet dat ook :mrgreen:
(doen alle 6r polo's dacht ik)
Maar dat komt omdat er wel een klein (licht)sensortje in je tellers zit die de tellerverlichting regelt;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!