Voorstellen LeovB

Hallo Polorijders, mijn naam is Leo en woon in de gemeente Epe. 9 jaar geleden een 1 jaar oude Polo BM 1.2Tdi vanuit Duitsland geïmporteerd en inmiddels staat het klokje bijna op 3ton. Als werktuigbouwer probeer ik het nodige onderhoud zelf uit te voeren omdat ik wel eens chagrijnig word van de rekeningen vd garage (voor een setje brembo remblokken erkenen zij meer dan €50, bij autodoc heb je ze voor €20) Helaas heb ik met mijn Polo meer problemen en kosten gehad (EGR, versnellingsbak...) dan met mijn 19 jaar oude T4 (2.5Tdi met 450.000 op de teller) . Dus alle zuinige kilometertjes zijn misschien te vergelijken met de kosten van mijn busje.....
 
VW  Polo 6R1  1.2Tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!