Lekkage bij motorkap ontgrendeling

Bij mijn Polo uit 2002 komt er veel water binnen de onderste schroef van de motorkap ontgrendeling. Paravan heb ik schoon gemaakt en daarna de kunststof afdekking van de wielkas gedemonteerd en alles er achter schoon gemaakt. De afvoer goot zat helemaal vol met blad en zand. Hierna blijft het water maar binnen stromen. Kan iemand me verder helpen!
 
Je voorruit bedoelen ze ;)

Onder in het hoekje van de ruit moet ergens het merk ruit staan. Check eens of daar een VW logo in staat. Zo niet dan zit de originele voorruit er niet meer in.
 
Hoi allemaal,
Lekkage is eindelijk opgelost.
Het bleek dat er achter (zeer moeilijk te zien) de motorkap scharnier poot een gaatje zat. Nadat we de motorkap en de schanier poot hebben gedemonteerd zagen we direct het probleem. Dit hebben we afgekit en no leakage anymore!!

Bedankt voor jullie reacties!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!