Led verlichting..

Mijn volgende vraag is de volgende:
Ik wil graag de lampjes veranderen in mijn koplampen..
Van het stadslicht wil ik led lampjes maken.. 12 leds, past dat..? welke fitting moet ik daarvoor nemen..? Welke led lichten zijn goed..?

Van mijn avondlicht wil ik graag xenon look maken.. Welke kan ik hiervoor het beste nemen..?

Grt Martijn
 
Zal eens gaan kijken waar ik die xenonlook lampen krijg en dan post ik het hier..
Thanks voor die lampjes, hoe regelen we dat..?

Heb vanmorgen mijn auto grondig schoongemaakt..
Het asbak bakje ging niet meer open, dat heb ik gemaakt met een beetje multispray.. Big Grin

Verwacht volgende week ergens mijn kentekenbewijs te krijgen en dan zorg ik voor wat mooie foto's en informatie..
 
@ strasky, Nou is het wachten op de post, ben benieuwd hoe het uitziet met die ledjes. Nou nog een keer een xenon setje erin plaatsen.
 
mooi, dat is precies wat ik moet hebben, ik heb nou xenonwhite lampen van Philips erin zitten en die geven best mooi licht. Kan niet wachten tot ik ze kan proberen. thnks ;)
 
Hallo,

Sinds vandaag heb ik xenonlook verlichting erin en ook mijn binnenverlichting is LED..
Zal hier tegen de avond foto's van maken..
Het enige probleem is dat de LED verlichting blijft branden als ik de auto afsluit, niet fel, maar heel licht blijft deze branden, iemand een idee hoe dat kan..
Kan dit tenkoste gaan van mijn accu..?

Grt Martijn
 
binnenverlichting zal idd blijven branden, je 'dimmer' kan niet met de leds overweg.

Dit kan je accu leegtrekken, als hij zo een jaar blijft staan ofzo ;) maar lekker voor de dimmer is het volgens mij niet.
 
het ledje blijft branden omdat het heel weinig stroom trekt.. in je auto zit een condensator die een bepaalde hoeveelheid stroom opslaat om je verlichting nog 10sec te laten branden als je je deuren sluit. als je ledje nou 10x zo weinig stroom verbruikt is de condensator 10x zo langzaam leeg en blijft dus branden!

je kan dit oplossen door de weerstand te meten van je originele lampje en voor je ledje een weerstand te plaatsen van die grootte!
 
Okee, bedankt, een andere oplossing zal er dus niet zijn..?
Als ik het goed begrijp gaat het ledje dus wel uit als de condensator leeg is en vreet dit geen stroom van mijn accu..
Za ik hem dan gewoon erin laten zitten, zolang dit geen schade geeft aan mijn accu/dimmer..
Of kan ik beter wat anders doen..?

Grt
 
5500 is wel wit, denk dat de foto niet juist is, ik zou zeggen bestellen die lampen! bast schappelijke prijs! heb een polo 6R gezien met deze lampen in zn mistlampen en zag er erg mooi uit!

FotoRBBDPTQC-1.jpg


FotoY4O33XWP-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!