Led verlichting

haha 40 euro voor wat ledjes.
Mijn kentekenledjes van dealextreme voor 2 dollar incl shipping doen het nog altijd top (ook al kregen enkele anderen een canbus melding). En ook mijn interieur ledjes doen het nog top (zelfde site, zelfde prijs).
 
@sjonniedeluxe, is idd een hoop geld voor een paar ledjes maar dan weet ik wel gelijk dat ik het goeie heb en dat het als het goed is werkt :).
zal straks nog eens op dealerextreme kijken.

@LeE orgineel is idd ook een mooie optie alleen wel prijzig, wat drl betreft ik heb een comfortline dus geen drl en mistlampen (nog niet).
 
Ik zou de leds van Pilot bestellen, veel chinese meuk voor een prikkie hebben last van kleur verschil. Ik heb diverse leds geprobeerd en ben uiteindelijk voor de exacte kleurmatch bij Pilot terecht gekomen. Duurder, ja maar ze zitten er nu ruim 1,5 jaar in (m'n Audi) en blijven top functioneren.

De kleur is spier wit, hoeveel K het is weet ik niet... maar gewoon strak!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!