LED interieurverlichting

Zit te twijfelen of ik de interieur verlichting naar LED over zal zetten.

Heeft iemand dit gedaan en kan daar foto's van delen?
Graag ook welke leds je hebt gebruikt en waar vandaan.

Via polo6rfreunde op deze Hypercolor.de - LED Technik made in Germany site gekomen.
Ben daar voor plafond (w8),voetverlichting en kofferbak E 70 kwijt, net iets teveel voor een probeerseltje

Alle info is welkom....
 
Heb zojuist alle benodigde canbus interieur LED-verlichting aangeschaft via Hypercolor.de in de kleur wit (4000k). Goed gekeken naar prijs / kwaliteit. De ledchips zijn tevens van de nieuwste generatie in tegenstelling tot vele andere merken. Pilot LED-verlichting is niet te betalen... alleen maar voor het merk betaal je de hoofdprijs, terwijl ik niet kapot ben van de kwaliteit. Ik ben erg benieuwd naar degene van Hypercolor uit Duitsland. Ze maken deze LED's zelf en geven 3 jaar (!) garantie. Ik ben in totaal €80 excl. verzendkosten kwijt en dat valt mij zeker mee.

Oh ja... handig is ook, dat je op hun site per auto kan kijken naar wat je nodig hebt. Zie hier voor de Polo 6R.
 
Ik wil geen spoiler zijn, maar volgens mij heb je in het interieur geen canbus proof leds nodig :roll:
Zelf heb ik namelijk nooit storing gehad op de bcm van normale (goedkope) ledjes :oops:

Maar ik ben afgestapt van led interieur verlichting, was niks voor mij :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik zal foto's maken van de led interieur verlichting met kleurtemperatuur 4000K (wit) en ze hier posten. BTW: Op hypercolo.de staat ook een afbeelding met de verschillende kleurtemperaturen in vergelijking met de standaard.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!