Led H7

Wil misschien toch nog eens gaan kijken voor een setje H7 led lampen. Daarbij zal ik voor nu mn zoektocht vooral bij Aliexpress gaan doen verwacht ik.

Bij mn vorige setje dat ik probeerde was er redelijk veel strooilicht. Ik zie nu een setje met daarop een projector. Zorgt dat er voor dat er minder strooilicht ontstaat?


Verder heb ik het liefst wel eentje met een zo klein mogelijke fan, of liever helemaal geen fan zodat deze hetzelfde formaat heeft als een normale halogeen lamp en dus zonder geklooi past in mn AW. Weet alleen niet of er ook zonder fan zijn, en of dit wel veilig is ivm warmte. Degene die ik tot nu toe zonder fan tegenkom zijn hele zwakke lampjes die voor een scooter prima zijn, maar voor een auto veel te weinig licht geven.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
All i'm saying:

US $61.39 | 2018 2pcs h7 h4 led headlight h8 h9 h11 h1 h13 h3 9004 9007 9005 9006 9012 hb3 hb4 90w 9600lm 6000k bulb for Auto car lights

Geen strooilicht. Geen fan. Werken bij mij TOP

Is dat canbus? Indien lampjes geen canbus ondersteuning hebben; is het dan voldoende om via OBD2 type lichtbron op 'Led' te zetten?
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Zojuist deze tegengekomen, goedkope prijs voor 2 stuks. En volgens de reviews wel een aanrader. Fijne bij deze is dat ik nog wel een kleurtemperatuur kan kiezen, liefst heb ik iets meer als 6000k om net dat blauwige xenon effect te krijgen.


Zie ook 12000k staan, en wat foto's daarvan, ook in NL. Maar vermoed dat 12000k te blauw word, en dus in overtreding bent i.v.m. voeren van blauwe lichten.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Zojuist deze tegengekomen, goedkope prijs voor 2 stuks. En volgens de reviews wel een aanrader. Fijne bij deze is dat ik nog wel een kleurtemperatuur kan kiezen, liefst heb ik iets meer als 6000k om net dat blauwige xenon effect te krijgen.


Zie ook 12000k staan, en wat foto's daarvan, ook in NL. Maar vermoed dat 12000k te blauw word, en dus in overtreding bent i.v.m. voeren van blauwe lichten.

Als ik je een tip mag geven, goedkoop is duurkoop en @BlackDiesel weet waar die over praat als het om verlichting gaat. Dus bij deze zou ik gaan voor het type dat hij adviseert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Daar gaan we weer: het is met ledlampen belangrijk lampjes te zoeken waar de led diodes op dezelfde plek zitten als waar het halogeen gloeispiraaltje zou zitten. Licht gaat in rechte lijnen. De lampen die ik voorstelde aan je hebben dit. Die van jou niet. Je stelt zelfs ledlampen voor zonder koeling, ff serieus. Misschien moet je lekker je halogeen lampjes er in laten zitten want ik erger me aan weggebruikers als jij.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Megalo_ en Sal
Daar gaan we weer: het is met ledlampen belangrijk lampjes te zoeken waar de led diodes op dezelfde plek zitten als waar het halogeen gloeispiraaltje zou zitten. Licht gaat in rechte lijnen. De lampen die ik voorstelde aan je hebben dit. Die van jou niet. Je stelt zelfs ledlampen voor zonder koeling, ff serieus. Misschien moet je lekker je halogeen lampjes er in laten zitten want ik erger me aan weggebruikers als jij.
Ik heb mij er bij neergelegd idd en blijf gewoon bij halogeen. De lamphouder is bedoeld voor halogeen. Veilig voor andere en voor mij.

Alhoewel die OSRAMs wel een Duitse ece goedkeuring hebben voor led in halogeen units..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!