Led DRL + Mistlamp + Bochtenrij verlichting

Ik wil graag de standaard lichten (Dagrijlicht / mistlicht en bochtverlichting) vervangen door een LED module...

Alle 3 deze functies zitten verwerkt in een zelfde unit..

Nu ben ik opzoek naar een setje waarmee ik de functies behoud alleen deze in LED uitvoering zijn.

Heeft er iemand ervaring mee & weet iemand een goede set?
 
Gister contact gehad met xenon lamp hun hebben mij geadviseerd om het volgende aan te schaffen:

Mistlicht / bochtrijverlichting: GP Thunder Xenonlook 7500k | Xenonlamp.nl
Dagrijverlichting: 16w LED CANBUS dagrijverlichting BA15s P21W | Xenonlamp.nl
Knipperlicht LED's : 11w CANBUS LED knipperlicht | Xenonlamp.nl

Dimlicht / Grootlicht vervangen met Xenon: Xenon ombouw set Slim Canbus | Xenonlamp.nl

Misschien dat jullie nog wat aan deze informatie hebben, ik heb in ieder geval de led's & GP Thunder besteld, ik zal een foto's in mijn garage zetten zodra deze erin zitten.

De Xenon ga ik later laten inbouwen / laten inbouwen.
 
Zie garage, de GP Thunder heb ik al binnen en vervangen kan toch niet wachten Big Grin! de rest moet nog geleverd worden, er was iets verkeerd gegaan met verzenden dus waren er witte knipperlichten opgestuurd maar deze moesten oranje zijn. terug gestuurd en nu word er een nieuw setje verzonden.

Zodra ik meer ontvang en vervang zal ik er foto's van posten!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!