Led dgl blijft oplichten, (rest stroom???)

Beste lezers,

Vorige week de lampjes van de dagrijverlichting vervangen voor led canbus ledlampjes van Xenonlamp.nl
Mooi wit helder licht. Ook geen storing op het dashboard.
Als ik de auto nu uitzet en niet vergrendel gaat na een tijdje een van de led lampjes oplichten dus de ene keer links en de andere keer rechts. Net of er ergens een rest stroom is die weg moet.
Als ik vervolgens vergrendel met de afstandsbediening en dan het alarm daarmee in werking stel is het over op het moment dat het alarm zijn volledige functie heeft.
Ik heb de lampjes al omgedraaid in hun fitting maar dit mocht niet baten.

Heeft iemand dit hier al eens geconstateerd en wat zou er tegen te doen zijn?
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
euhm.. ik denk niet dat dat nu al verstandig is bij een 6r, maar het zou kunnen jah..

verder om even op jou vraag terug te komen wicdiensten, ik meende dit wel eens gezien te hebben, maar kwam er later achter dat 't maanlicht was, maargoed voor jou blijft 't wel vervelend..
oh ik heb trouwens de ledjes via SilencerNL ;)
die van mij geven wel een canbus fout als ik niet op een bepaalde manier m'n auto start, maar ik heb een iets andere manier van starten er wel voor over ;)
('t liefste zou ik de canbuslampen controle uitzetten voor de drl, maar dat even daar gelaten :lol: )
 
VW  6R  1.2TDI 
ik heb led DRL en led mistlampen, beiden zonder canbus.

bij mij geen melding hoor, meen ook gelezen te hebben elders op dit forum dat de mistlampen en DRL in de onderbumper geen canbus zijn.

beiden branden niet na.. lijkt inderdaad bij jou dan op een vorm van lek stroom.
 
peterbaarlo zei:
ik heb led DRL en led mistlampen, beiden zonder canbus.

bij mij geen melding hoor, meen ook gelezen te hebben elders op dit forum dat de mistlampen en DRL in de onderbumper geen canbus zijn.

beiden branden niet na.. lijkt inderdaad bij jou dan op een vorm van lek stroom.

Had eerst led vervangingslampjes gehaald bij de autoshop om de hoek maar deze deden helemaal niks. Vandaar maar besteld bij Xenonlamp en nu heb ik dit!~
Dacht eerst dat ik het niet goed gezien had dus licht uit in de garage en ja hoor, leek wel een mini stroboscoop!
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
Een vreemd verhaal....
Meestal, bij zulke storingen, is een slechte massa de oorzaak maar in dit geval twijfel ik.
Wellicht kun je eens meten met een multimeter of er spanning op blijft staan.
Ik heb gezien dat sommige LED's een voedingsspanning kunnen verwerken van 2 tot 32 Volt.
Wat betreft het helemaal niet functioneren van de andere LED's... Veel LED's hebben een + en - kant dus werken niet als ze er andersom worden ingezet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!