Led achterruitrijlicht

Hallo allen
Ik heb bij mijn polo aw nogal slecht zicht met mijn achteruitrijlicht
En er brandt maar een halogeenlamp aan de rechte kant
Nu heb ik daar een led lampje voor besteld
Weet iemand ook of je aan de linkerkant
Een lampje kan plaatsen zodat ik twee achteruitrij lichten heb
Ik hoor het graag

Gr peter
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ik heb het al vaker gezegd maar een achteruitrij lamp is om aan anderen te laten zien dat je achteruit gaat, en voor je ergens achteruit in parkeert heb je toch al gekeken waar je hem in gaat parkeren. ik heb zelf het led pakket en daar branden ze links en rechts. heb wel ledjes liggen voor er in maar die verlichten niet opeens de hele weg achter je. ik heb ze vooral omdat ik het mooier vind.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito en VM407
Extra achteruitrijlicht is gewoon welkom hoor, gewoon om beter te kunnen zien waar je in rijdt en waar de lijnen zitten van het parkeervak. (y)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Extra achteruitrijlicht is gewoon welkom hoor, gewoon om beter te kunnen zien waar je in rijdt en waar de lijnen zitten van het parkeervak. (y)
Als je niet het inzicht hebt van te voor je plekje te bekijken en hem er in kan zetten moet je zo'n lamp onder je bumper hangen die vrachtwagens gebruiken om wat te kunnen zien als ze achteruit rijden. gaan 2 ledjes niks aan verbeteren. of even langs de opticien wellicht last van nachtblindheid
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Tsja, ik heb ook niet gezegd dat ik het een mooie fraaie goede oplossing vind, maar goed er zijn dus wel degelijk mensen die het zo opgelost hebben ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Led achterlicht koplamp bedoel je?


Of je LED achterlichten hebt. Heb je deze niet dan is dit niet mogelijk. De modellen met standaard LED hebben 2 achteruitrijlampen. Als de LED achterlichten later zouden zijn ingebouwd zal je een kabel moeten leggen en kan je er een 2de lampje in doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Nee ik heb de normale achterlichten erin zitten
Met een halogeen lampje erin aan de rechter achteruitrijlicht
Ik was beieuwd of de lampje te vervangen was voor een ledlampje
En de liker kan ook aan te sluiten is
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!