lampen in koplamp

hallo,

ik heb net led-lampen in mijn drl en standlichten geplaatst. echter zit ik nu met een kleurverschil tussen mijn leds en mijn gewone lampen(zijn h4)
welke lampen koop ik hiervoor het best op een strak witblauw licht hiervan te krijgen(zonder xenon te kopen).
nu heb ik iets van philips ultravision, maar die zijn in vergelijking nog te geel.

niet enkel het kleur, maar de lichtopbrengst moet goed zijn, ik rijd namelijk veel 's nachts.

alvast dankt!

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
1 tip, koop dan geen gp-thunder ;)
mijn ervaring is dat de licht opbrengst erg slecht is daarmee ;)

Ik heb nu mtec cosmos blue 4750k in mijn mistlampen zitten en ben daar erg tevreden mee wat kleur en opbrengst betreft :)
Moet alleen nog een keer mijn xenonlampen vervangen voor de juiste kleur zodat alles weer één kleur heeft voor, heb er momenteel 3 door te gele xenonlampen :lol:
Maar als de mistlampen en xenonlampen overeenkomen qua kleur valt het stadslicht bij mij niet meer zo op Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
kan ik dus zoiets verwachten?
DSC02013.sized


hoe zou led bevallen in de koplampen?
of valt dit teveel op voor onze blauwe vrienden?

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Mwoah, dat is wel heul blauw in de reflector, maar komt waarschijnlijk door de vertekening op de foto.
Je ziet wel ietsjes blauw in de reflector, maar verder (naar mijn mening) erg mooi wit voor halogeen lampen.

zelf heb ik net zoals op deze foto ook beide soorten lampen aangeschaft en vergeleken:

Maar het blauw gehalte daar op de muur is lang niet zo erg IRL.
Zoals gezegd, ik persoonlijk vind ze erg netjes qua kleur en opbrengst :)
Een stuk minder groen licht dan wat die andere xenonlook lampjes geven (ahum, gp-thunder, ahum) en qua opbrengst gewoon prima. Voor mijn gevoel vergelijkbaar met de standaard opbrengst, maar dan in een andere tint waardoor het iets anders oogt.

Verder, als je even op ebay zoekt kun je deze lampjes wel vinden voor een erg vriendelijk bedrag :)
Heb zelf voor mijn lampjes iets van 20 euro incl. verzending betaald.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!