Lakschade op naad achterklep

Hi all,

Al enige tijd zag ik wat lichte lakschade op de 'naad' van de achterklep. Hier en daar wat kleine roestplekjes. Nu is op een plekje de lak afgebladerd en dit zie je dus ook (vrij klein, een paar milimeter) op achterklep zelf. Ik wil dit graag met een lakstift bijwerken maar ik vraag mij af hoe ik dit het beste kan aanpakken; waar dien ik nog meer rekening mee te houden? Opschuren lijkt mij gezien de grootte vrij lastig aangezien dit nog meer zal beschadigen?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4TDI 
Ik zie nu net dat de foto zoals ik gisteren heb gemaakt met mijn telefoon niet heel erg scherp stelt het op het belangrijkste, maar geeft volgens mij wel de schadeplek aan. Mijn idee is om de roets wat op te schuren en dan met ene lakstift het plekje bij te werken...
 

Bijlagen

  • 2015-07-21 18.02.44.jpg
    2015-07-21 18.02.44.jpg
    212.6 KB · Weergaven: 41
Volkswagen  Polo 9n3  1.4TDI 
Ik zie nu net dat de foto zoals ik gisteren heb gemaakt met mijn telefoon niet heel erg scherp stelt het op het belangrijkste, maar geeft volgens mij wel de schadeplek aan. Mijn idee is om de roets wat op te schuren en dan met ene lakstift het plekje bij te werken...
Zou je kunnen doen. Als ik de foto goed bekijk dan zit de schade op de onderkant van je klep? Wat je dan eventueel ook nog zou kunnen doen is na het bijwerken met de lakstift een chromen sierstrip aanbrengen? (Als je de schade blijft zien hè na de behandeling met de lakstift.) :cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!