Krik Polo AW

Hier wel een krik maar geen reserve wiel kerstavond flink staan schelden dat ik hem niet had.
Jullie raden het al lekke band:mad:.
Met die geweldige COMPRESSOR geprobeerd lucht in de band te krijgen kreeg de auto geen mm omhoog (gaatje te groot).
Maar niet die schuimzooi geprobeerd.
Pech hulp vw gebeld na lang heen en weer gepraat u heeft geen recht op mobiliteitsgarantie:mad::mad: nog geen 2 jaar oud 32k km ????
Volgens pipo aan de telefoon is de servicebeurt te laat (display geeft aan over 40 dagen ) volgens hem moest het voor 30k km.
Ze maar wel onder protest de wegenwacht laten sturen €199,00 morgen de dealer maar eens aan z n oren trekken.
Bijna uur wachten op de ww beste man beetje mopperen van kan je niet eens zelf een wiel wisselen:mad::mad::mad: (ja maar ik heb geen wiel).

Uiteindelijk een flinke prop:mad: in de band gekregen maar wel weer op weg:).IMG_0211.JPG
Volgens de monteur had het schuim zo ie zo niet gewerkt gat te groot werkt alleen bij kleine gaatjes .

Ga nu maar snel op zoek naar een nood wiel (was ik aardig sneller weer op weg geweest) iemand nog iets liggen 18 inch ????
Gaat ook nog wel lastig worden plaats hier voor zit aardig vol accu zit bij de gti ook op deze plek misschien accu naar voren plek daar is leeg ???
Jeetje, dat is wel anders dan een leuke afsluiting van kerstavond... En wat een arrogantie van de wegenwacht om een dergelijke misplaatste opmerking te maken..
Ik ben benieuwd wat de dealer zal zeggen over te laat met je service beurt aangezien je auto zelf pas over 40 dagen aangeeft.
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Pech hulp vw gebeld na lang heen en weer gepraat u heeft geen recht op mobiliteitsgarantie:mad::mad: nog geen 2 jaar oud 32k km ????
Volgens pipo aan de telefoon is de servicebeurt te laat (display geeft aan over 40 dagen ) volgens hem moest het voor 30k km.
Ze maar wel onder protest de wegenwacht laten sturen €199,00 morgen de dealer maar eens aan z n oren trekken.
Pechhulp vw is toch alleen geldig bij minimaal 1 x per jaar onderhoud. Als je weinig km rijdt moet je toch 1 x per jaar een onderhoudsbeurt om de pechservice te behouden.
Ik had een lege accu. Pechservice deed moeilijk omdat ik geen serviceboekje had. Mijn dealer vond het vreemd omdat de man van de pechservice in het systeem van vw kan kijken wanneer er servicebeurten zijn gedaan. De man van de pechservice was van een vw dealer. Mijn eigen dealer heeft er voor gezorgd dat ik niet hoefde te betalen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
In mijn auto bij aanschaf was de hele ruimte leeg.
Zo doende heb ik ook mijn oude auto leeg ingeleverd. De band.. krik.. sleepoog.. en wielsleutel.
Alles overgezet.
En de gebruikelijke spullen startkabels .. ducktape en een klein gereedschaps setje.
Altijd makkelijk.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Pechhulp vw is toch alleen geldig bij minimaal 1 x per jaar onderhoud. Als je weinig km rijdt moet je toch 1 x per jaar een onderhoudsbeurt om de pechservice te behouden.
Ik had een lege accu. Pechservice deed moeilijk omdat ik geen serviceboekje had. Mijn dealer vond het vreemd omdat de man van de pechservice in het systeem van vw kan kijken wanneer er servicebeurten zijn gedaan. De man van de pechservice was van een vw dealer. Mijn eigen dealer heeft er voor gezorgd dat ik niet hoefde te betalen.
Klopt 30k km of 1 jaar mijn auto had in februari van dit jaar onderhoud gehad en dit is dus over een kleine 40 dagen precies 1 jaar wat het display aangeeft.
Dus wat nou geen mobiliteitsgarantie ????
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Jeetje, dat is wel anders dan een leuke afsluiting van kerstavond... En wat een arrogantie van de wegenwacht om een dergelijke misplaatste opmerking te maken..
Ik ben benieuwd wat de dealer zal zeggen over te laat met je service beurt aangezien je auto zelf pas over 40 dagen aangeeft.
Contact met de dealer gehad onderhoud prima in orde onderhoud februari dit jaar gehad over een kleine 40 dagen weer is het precies 1 jaar geleden.
Ze willen zich voorlopig niet mengen in het probleem met vw pechhulp zijn niet ingeschakeld door vw pechhulp.
Vw pechhulp heeft twijfels over de vorige beurt bij 23k km was tijdens de aankoop van de auto.
Probleem is dat vw pechhulp niet meer bij de gegevens van de dealers kan (lijkt wel of ze op verschillende planeten zitten) wet op de privacy bla bla bla kunnen dus niet zien wat er uitgevoerd is.
Moet nu klacht indienen met bewijzen wat er uitgevoerd is gevraagd waar dit naar toe moet telefoniste kon het niet vinden:mad:stuur dan maar een mail waar het naar toe moet kan ik helaas niet doen (privacy) kan u wel een sms sturen oke doe maar.
Uurtje later krijg ik het email adres van de ANWB.:mad::mad::mad:

Heb nu maar een klacht ingediend bij VW (waarschijnlijk weer een andere planeet;) )en afwachten maar.:(
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Voor mijn motor heb ik gratis pechservice via mijn lidmaatschap KNMV. 2 x nodig gehad en iedere keer kwam de ANWB. Nooit gezeur en gratis geholpen. 1 x de pechservice van VW nodig en een monteur van een vw dealer die er duidelijk de pest in had dat hij eind van de middag was opgeroepen. Omdat ik geen service boekje had kon hij de formulieren niet invullen en zou ik daarom een rekening krijgen. Auto was net gekocht en servicebeurt bij afleveren gehad. Eigen dealer heeft het netjes afgehandeld met de pechservice zodat ik niet hoefde te betalen. Dealer had een fout gemaakt bij inbouwen parkeersensoren en camera, waardoor de accu leeg getrokken werd.
Als de pechservice niet gratis was en de ANWB niet zo duur, had ik bij de ANWB gebleven.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
al sinds ik me rijbewijs heb lid van de anwb.
ze worden steeds duurder.
van de week 155e van me bank afgeschreven.
maar hun service is wel heel goed.
als je maar iets aan je auto hebt komen ze.
zonder gezeur of een rekening naderhand.
ja ze zijn duur.
maar service 100%
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!