krasta`s Black Pearl

Hallo Allemaal,

Ook ik zal mijzelf even voorstelllen,
Ik ben Gilbert,39 Jaar,en woonachtig in het mooie West Friesland,in de kop van Noord-Hollland.
Nadat we al een aantal Polo`s in de loop van de jaren hebben `versleten`,besloten we een grotere (1e)auto aan te schaffen in de vorm van een Volvo V50,Edition 2,2.4 Automaat,in verband met de kids.

Echter voor mijn werk,hebben we een tweede auto nodig,en waren we weer terug bij een wat oudere Polo van 1990,deze heeft het echt super gedaan,en we hebben besloten deze na een jaar of 4,5,het polootje was inmiddels 14 Jaar geworden.
Mijn vrouw!!! ( deze werkt bij een autobedrijf,dus ook helemaal gek van auto`s, Big Grin ) kocht voor mij een mooi Lupo,ook een heerlijke auto,echter met een 1.0 motortje erin,wat voor mij eigenlijk te licht was.
Maar in Oktober van 2009,werd ik op weg naar mijn werk van de weg gereden door een niet oplettende automobilist.
Dus toen.....moesten we `snel`een andere auto aanschaffen,dit werd een Peugeot 107.
de rest zal ik jullie besparen ;)
In Januari 2011 hebben we besloten om toch te kijken naar een 2e hands Polo,en deze hebben we gevonden,het is een mooie zwarte,comfortline Polo met een heerlijke 1.4 ltr.motor ( door de ervaringen in het verleden )

Ik vind het echt een fantastische auto,en ben er ook zeer content mee.
En wat willen we er nog aan veranderen,

- Lichtmetalen velgen.
- Een VW radio,( ik denk aan de RNS310,of 315) ( wie heeft er nog 1 en wil hem verkopen?)
- En ik twijfel,of ik er nog een alarm in laat bouwen.

O,ja bijna vergeten,eigenlijk ook nog onder/mistlampen,maar ik weet niet of dit makkelijk te doen is,dealer zegt van niet,maar dat zie ik dan wel even.(tips zijn natuurlijk altijd welkom)

Ik hoop nog veel plezier te bleven aan het forum.

Groet Gilbert
 
Mitchi3 en Importfries,Jongens bedankt voor jullie reactie,maar wil inderdaad toch nog even kijken voor een RNS,alhoewel ik in mijn voorgaande auto`s altijd Kenwood heb gehad,altijd naar volle tevredenheid.

Starky,Bedankt! Ja,Zwart vinden wij ook een heel mooie kleur,echter vind ik hem in het wit ook erg goed gelukt hoor,had de auto Zaterdag even gewassen,maar na een dag kan je eigenlijk wel weer beginnen,maar ja,is niet anders.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!