kostprijs zwarte boavista velgen???

Welkom op het forum!
De kosten van de banden en velgen zijn gemonteerd en al 1299,- volgens mij
Dit zijn overigens lichtgewicht velgen speciaal voor de bleumotion ontwikkeld heb ik me laten vertellen bij de vw dealer.
Worden vanuit de fabriek voorzien met 215 40 17 Continental sport contact

Dit is wat ik weet...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
De velgen worden besteld in dépannage, dan is de snelheid van de levering afhankelijk van de voorraad. Als ze in Brussel op voorraad liggen dan zijn ze de dag na de bestelling binnen bij de dealer. Echter als ze uit Duitsland moeten komen kan er een week overheen gaan.
 
RJPolo zei:
Dit zijn overigens lichtgewicht velgen speciaal voor de bleumotion ontwikkeld heb ik me laten vertellen bij de vw dealer.

De Boavista zijn absoluut niet voor de Bluemotion ontwikkeld, ze mogen er officieel niet eens op liggen. Voor de Bluemotion zijn de Groenland-velgen, de lichtmetalen wielen met plastic sierrand.
 
@RJPolo Dat is inderdaad een erg raar verhaal, ik neem aan dat je als verkoper weet dat de BM speciale velgen en energysaver banden heeft. Zal wel een maandag morgen verkoper zijn geweest die in slaap is gevallen bij training op de academy Stick Out Tongue
 
@KYC Gewoon repli's kopen en je banden overleggen is nog goedkoper. Zwarte Boa's kosten maar €450, en €550 met band. Als mijn banden kaal zijn dan koop ik gewoon een hele nieuwe set golf r velgen met banden Stick Out Tongue

@Hipowersoldier Dat moet geen probleem zijn, kijk maar eens bij Ger die heeft 18'' onder zijn BM zitten ;)
 
De ET waarde moet je wel effe naar kijken bij jou zou volgens mij ET35, 37 & 38 kunnen.. als je niks aan de ophanging hebt gedaan. 18" is ook het maximale wat je eronder kan doen volgens mij.

Overigens zou ik ook wat JeroenMPC zegt repli's halen want je bent minimaal het dubbele anders kwijt.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Maar Boa's zijn sowieso goed, die kun je maar in één maat kopen. ET 35 als ik me niet vergis.

Hier heb ik ze gekocht, laat je niet misleiden door de foto's. Ik snap niet dat die gast niet even de moeite neemt om fatsoenlijke foto's te maken. Ze gingen destijds wel als warme broodjes, en ik heb me laten vertellen dat zelfs autobedrijven hier soms boa's afnemen :roll:

http://link.marktplaats.nl/479126975
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!