Korsan's Polo

Hallo, op de dag dat de forum een jaar bestaat doe ik een intro.

Ik heb nog geen foto's maar die komen later. Durf ze eigenlijk niet te plaatsen, omdat ze het niet zullen halen bij de foto's van jullie vwb glimmen en schoon zijn."

Ik heb een 1.9 sdi uit 2004 (9N) in indigo blauw. Er staat 140 dkm en ik heb hem sinds 11/09/2009. Hij is 5 deurs en het schijnt een Athene uitvoering te zijn.
Hij heeft bijna alles behalve cpv op afstand, wel met sleutel. Verder heb ik de letters Polo en Sdi eraf gehaald. Er zitten winterbanden op stalen velgen onder. Ik wil hem eigenlijk zo origineel mogelijk houden.

Ik heb bewust voor een sdi gekozen. Hiervoor had ik een Audi A2 met 1.4 tdi motor. Supervet voor een lichte auto! Heeft mijn ex nu. Ben nu voor zuinigheid/betrouwbaarheid gegaan. Power mis ik niet echt. Ik rij dagelijks 130 km en dit heb ik jarenlang met de motor gedaan. Aangezien ik ook nog co-ouder ben was een auto toch handiger. Ik ben er heel blij mee.

Ik heb recent de remschijven en blokken laten vervangen en een draagarmrubber. Binnenkort moet de distributieriem en alles wat er bij hoort en een longlife beurt.

Oh ja, ik heb kort ook een 206 gehad die helemaal WRC was uitgevoerd en met een vette geluidsinstallatie erin. Niet echt handig in Amsterdam en met kinderen. Te laag op de grond ook.

Het enige wat ik nu mis zijn boxen in de achterdeur. Ik zag op vwwinkel een setje originele boxen voor 25 euro, maar ik durf het niet aan om ze zelf te monteren in de achterdeuren. Te bang dat er iets misgaat. De kids willen wel meer geluidspower achterin.

Nog een compliment voor de forum. Ik vind het mooi om de verhalen van jullie Polo's te lezen.
 
Oh ja, mijn autoaansteker doet het niet. De Tomtomlader doet het niet in mijn auto. De zekeringen waren allemaal goed. Hoe krijg je de aansteker los uit zijn "gaatje" :lol:

Vandaag weer geprobeerd. Het lukt niet om de unit eruit te krijgen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!