Koppelingschakelaar

Weet iemand toevallig waar de koppelingschakelaar zit? Kan hem namelijk niet vinden! Heb af en toe een probleem tijdens het starten! De auto start niet terwijl ik de koppeling in heb gedrukt staat er : koppeling, maar ik heb hem ingedrukt dus op de een of ander manier leest de auto het miet. Ik moet het 5:6 x opnieuw proberen voordat de auto start.. Iemand ervaring met dit probleem?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Klakkeloos maar onderdelen gaan vervangen kan wel eens een dure grap worden. Meten is weten ...
De Hall gever had je kunnen meten, je bedrading kan je meten en idem voor de schakelaar op je pedaal.
Als ik de tekening juist lees moet de schakelaar achter het scharnierpunt van je pedaal zitten.

Hoe kan je de schakelaar meten dan? En het klopt wat je zegt over de tekening, maar toch zie ik nergens de schakelaar op het scharnierpunt en ook geen aansluitingpunt waarop een schakelaar eventueel zou moeten passen..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik ben dus met michel cruise controle en mfa aan het inbouwen, maar hij deed het niet. Vagcom gaf alles goed aan, michel heeft gemeten etc. Mensen gebeld en het ligt aan de koppelingssensor/schakelaar nu heb ik dat ding niet nodig want ja geen start stop. Maar nu heb ik de stekker er wel uit maar in godsnaam hoe gaat die sensor/schakelaar eruit. Want ik voel niks of zie niks met de breek je rug houding
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Je hebt de koppelingsschakelaar wel nodig voor cruise control. Als je de koppeling intrapt wil je immers niet dat de auto gas blijft geven...
Draaien, overigens. Zo verwijder je de schakelaar.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Je hebt de koppelingsschakelaar wel nodig voor cruise control. Als je de koppeling intrapt wil je immers niet dat de auto gas blijft geven...
Draaien, overigens. Zo verwijder je de schakelaar.
Jaa top, had ff vlug snel doorgekeken en vond een andere topic daar stond kwart slag draaien en daarna lostrekken. Wat we uiteindelijk hebben gedaan om er voor te zorgen dat de cruise wel werkt zonder de schakelaar is om de stekker door te verbinden. Zo kon ik wel met een werkende cruise controle naar huis jagen. Maandag ga ik naar de dealer en haal ik een nieuwe schakelaar op.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!